christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 zeph du har heller ikkje peiling, no hard feelings
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 OnTopic!: Jeg har ikke noe imot CS det er et greit spill med et bra gameplay og en dårlig grafikk. Det er de som spilller CS som gjør det så ulukrativt som spill. Hadde sikkert ikke spilt fotball heller hvis det bare var dritsekker på banen...
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 zeph du har heller ikkje peiling, no hard feelings ok, så du mener at alle som ikke liker CS ikke har peiling? Yey, hva du gjør her på forumet er ikke godt og si! OnTopic: Og si at CS har dårlig grafikk blir kanskje feil, er det ikke mer riktig og si at grafikken er utdatert eller blir det akkurat det samme?
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 herregud alex, du kjenner ikkje de som spiller skikkelig cs. du "kjenner" bare folk som spiller public, det som er poenget her
Zeph Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 (endret) zeph du har heller ikkje peiling, no hard feelings Min meining er det ikkje mulig å argumentere mot, fordi den er rett, uansett. Eg har spelt...2...4 andre spel med claner, clanmatcher og heile den pakka der, og alle spelte eg først på public for å finne ut om eg likte det. CS gjekk under kategorien "Liker ikkje" og eg brydde meg ikkje med det. Endret 24. juni 2004 av zeph
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 cs har vel dårlig grafikk, men den er fin og detaljert og duger til det den skal gjøre
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 gode grunner til å spille cs: følelsen av å mestre noe\bli bedre, samhold og vennskap med de du spiller i _klan_ med, lanpremier og kan også status. alex er forledrene dine søsken? slutt med fettnubingen er du snill, og du er klovnen om du lurer vennskap er jo du ekspert virker det som... Vi prøver faktisk å holde denne tråden on-topic men når du kommer med dine poster er det desverre litt vannskelig, ikke at det gjør meg så mye jeg ler meg ihjel hver gang du poster ps. hva har foreldrene mine med dette å gjøre? virker som du ikke er moden nok til å være medlem i et forum....
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 herregud alex, du kjenner ikkje de som spiller skikkelig cs. du "kjenner" bare folk som spiller public, det som er poenget her vet du hvem jeg kjenner også nå? syntes du blir smartere og smarter for hver post...
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 kan du la være å quote? jævla unge. de som spiller public kan umulig kjenne noe community, så slutt å lat som om du gjøre det
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 jeg er enig med zeph det er noen folk som ødelegger CS miljøet, som feks. christaaah hvis han i det heletatt er i noe miljø, noe jeg tviler sterkt på...
Zeph Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 kan du la være å quote? jævla unge.de som spiller public kan umulig kjenne noe community, så slutt å lat som om du gjøre det Dersom du kjenner, og representerer CS miljøet, så er eg sjeleglad for at eg aldri kom lengre enn det eg gjorde
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 kan du la være å quote? jævla unge.de som spiller public kan umulig kjenne noe community, så slutt å lat som om du gjøre det a:) hvordan kan du vite at han bare har spilt public og ikke vet noe om community i CS? b:) Må bare lure på hva foreldrene til Alex har med at han ikke liker CS å gjøre?(antar det var foreldrene du siktet til når du skrev forlederne) c:) grafikken er dårlig,men den er fin og detaljert?
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 kan du la være å quote? jævla unge.de som spiller public kan umulig kjenne noe community, så slutt å lat som om du gjøre det har ikke helt fått med meg hvor jeg later som om jeg er med i noe community, spiller jo ikke CS engang, denne posten handler om hva som gjør CS så spesielt for mange og hva som gjør at så mange misliker det, vi har hvertfall fått et eksempel på folk i "CS miljøet" som gir gode grunner til å ikke spille CS...
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 pleier ikkje være sånn konstant, iaffal ikkje edru (ikkje at det har så mye med saken å gjøre). og alt folk kommenterer at eg skriver "eskje" f.eks. sier jo endel om kvaliteten på folk som poster her
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 earth: a: merker fort det c: eg synes det, eskje så mange "unyttige" detaljer og eyecandys
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 ALEX koffor poster du her om du aldri har spilt cs?
ilex Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 alex, du kommer ikke langt med argumenter her, bare å ignorere.
Anbefalte innlegg