Gå til innhold

Nytt headset, hvilket skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal nå gå til innkjøp av nytt headset, da mitt Porta Pro har gått i stykker igjen(gidder ikke bruke garantien igjen, da jeg begynner å gå lei av å sende inn til reparasjon) :thumbdown: Etter å ha hatt KOSS en stund nå, så vil jeg prøve Sennheiser. Er selvsagt åpen for andre merker og modeller også (så lenge det ikke er Trust 410 Bass :p ), så sant de er å få kjøpt innenfor landets grenser.

 

Kriteriene mine er som følger:

- God lyd

- God passform

- Helst ikke megastore klokker

- Ikke dyrere enn 600kr

- Hodesettet skal IKKE ha mikrofon

 

Har sett på 3 modeller fra Sennheiser som interesserer meg:

- PX100

- PX200

- HD497

 

Bruksområdet er musikk (mest rock, både litt heavy og rolig) og spill.

 

På forhånd takk for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp vært inne i byen nå og testet ut de nevnte headsettene. Må si at jeg ble helt forelsket i Sennheiser HD497, så jeg tror jeg går for de.

 

Takk for hjelpen alle sammen :w00t: (Hva skulle man gjort uten folket på forumet :hmm: )

Lenke til kommentar

Det er tydelig at jeg er lite oppdatert på HPh fronten, men jeg må si jeg er glad i mine gamle Sony MDRV-700... Deilig basstrøkk, solide elementer... kanskje ikke den beste lydgjengivelsen sånn jevnt over, men de holder det gående selv på MAX uten at de "sprekker" ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes for min del att UR40 overhodet ikke er bra.

har prøvd ett par og kommet fram til att de sitter for løst og har lite trykk i bassen. Skal ikke dømme spille-egenskapene, har ikke prøvd de på spill. Men til musikk så synes jeg att PortaPro som du hadde ødelagt slår UR40 med ei god mil.

Lenke til kommentar
jeg ville gått for koss UR30 vist du finner de. jeg vet de er litt store men for en lyd, pluss at de er lukket noe som gjør de perfekt til gaming feks. på lan men med mye bakgrunnsstøy :thumbup:

Sitter med disse selv, og er så enig som det går ann...

 

Beste kjøpet jeg noen sinne har gjort.. Kostet vel 400,- på TG'03

 

  jeg har Logitech Extreme gaming headsett! jeg er veldig veldig fornøyd!

 

perfekt gaming headsett.. gir det 9av10

 

Logiteac Extreme Pc gaming

 

kjøpte mitt på Spaceworld til 399.- ,det var litt dyrt da! men er verdt hver 1krone.. 

 

Om du leser kravene hans, så sier han KLART og TYDLIG at han ikke skal ha mikrofon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...