Gå til innhold

prøvde motorola mpx-200 idag


Anbefalte innlegg

Prøvde en utrolig heftig klapptelefon fra motorola i dag. Den hadde sånn windows greier med mediaplayer og explorer. Den hadde også krystallklar skjerm og konge kamera. fikk ikke gått så mye innpå menyer og sånn da.

 

Mobilen var veldig liten og kan tenke meg den var litt mindre en samsung s-100 (uten antennen)

 

fikk tatt et par bilder med mobilkameraet på min z600 :

 

 

bilde 1

bilde 2

bilde 3

bilde 4

 

rett og slett en genial telefon, men tviler på at den kommer til norge

Endret av gatebiler.tk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin telefon det der ja, men jeg må bare presisere at den er litt større enn s100 *pirkpirk*

 

Mål på mpx-200: 89 x 48 x 27 mm vekt: 118 g

Mål på s100: 89 x 47 x 23 mm vekt: 92 g

 

Så den er litt "lubben" som noen sier, men kanskje ikke til å være Smartphone? Jeg hadde ikke hatt noe mot å hatt en slik iallefall ;)

Lenke til kommentar
MPX X200 har da ikke kamera? :?

Du sier noe der :p Jeg finner hvertfall ikke kameraet på den telefonen :dontgetit: Men uansett, så var den telefonen litt tøff da, men jeg tor ikke jeg skal satse så mye på smartphone i fremtiden hvertfall ;) Mulig det er en del forbedringer fra Qtek 7070, men nei... :wee:

Lenke til kommentar

hadde kamera denne da.... knastet litt på telefonen og fant et program om kamera.

 

 

telefonene var rett og slett utrolig lekker. ser kanskje litt småfeit ut på bildene, men "in real life" virket den veldig liten. Grunnet til at jeg sammelignet med s-100 var at jeg var vant med den og følte at motorolaen var omtrent samme size

 

selve "lakken" på telefonen var urolig fet. ligner litt på metallic lakk

 

prøvde den hos en kompis. var dessverre på engelsk siden den ikke selges i norge

Endret av gatebiler.tk
Lenke til kommentar
hadde kamera denne da.... knastet litt på telefonen og fant et program om kamera.

Helt sikker? Slik jeg har fått med meg, så har den ikke kamera. Må i så fall være et du plugger på i bunnen eller noe det da.

 

Men jeg ser her at MPx-220 faktisk finnes :) Den var stiligere, om noe stor navigasjonsknapp, med kamera og Blåtann

 

Heia!

Lenke til kommentar
Helt sikker? Slik jeg har fått med meg, så har den ikke kamera. Må i så fall være et du plugger på i bunnen eller noe det da.

 

Men jeg ser her at MPx-220 faktisk finnes :) Den var stiligere, om noe stor navigasjonsknapp, med kamera og Blåtann

 

Heia!

har sett den ja.....har ikke prøvd den enda dessverre

 

men liker utseendet på 200 bedre en 220

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...