Gå til innhold

E-yama 17JNE1-S


Anbefalte innlegg

Noen som har testet denne skjermen nå? Den var ukens tilbud på Netshop forrige uke, så kanskje noen slo til å kjøpte den for 2995,- som den kosta da. Nå oppe i 3295,-(eller noe).

 

Er keen på en litt rimelig skjerm selv, 17" nå. Og denne ser bra ut for meg, hvis ikke dere kan komme med en bittelittegranne bedre skjerm til omtrent samme pris... Har sett på en Benq til ca 3500, men er usikkert på hvilken jeg skal gå for...

 

En annen ting jeg har bekymret meg litt for, og kanskje hindret meg i å kjøpe lcd tidligere, er disse døde pixlene... Er det mulig å få disse bort, ved hjelp av massasjetriks eller noe slikt? Leste også noe om at man kunnebrukemagnet, men det høres skummelt ut :no:

 

Om skjermen har dvi eller ikke spiller ikke noen stor rolle for meg tror jeg... Bare skjermen har LITE eller INGEN etterslep, skarpe bilder og ikke altfor mye gjennomskinning av lyset bakfra... (husker ikke hva det het).

 

Håper på noen svar.:D takk

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt å legge inn en bestilling på denne skjermen i og med at den er såpass billig. Jeg har ikke noen spesielle krav, og er heller ikke kresen.

Men dette er vel en grei skjerm for bruk til alt?

 

Jeg gikk fra 710N til denne , men nå så jeg at mpx plutselig har 710N inne igjen til en grei pris, så da ble plutslelig denne en kandidat igjen.

 

Grunnen til at jeg nølte på e-yama var kontrasten på 350:1, i motsetning til 600:1 på 710N. Har denne forskjellen mye å si?

 

Men nå tror jeg at jeg går for samsungen istedet.

Lenke til kommentar

Ja nå har jeg bestillt SS 710 N fra mpx, så da vil jeg ikke ha noen negative meldinger i etterkant, bare postive innlegg :yes:

 

Var godt fornøyd med prisen på 3119kr, og satser på at jeg gjorde ett kjempekjøp.

Går ut ifra at skjermkabel følger med, vet at dette ikke alltid er tilfelle med DVI kabler.

Stod ikke noe om dette på produktsiden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...