Gå til innhold

Leser Xbox Verbatim DVD+r ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det kommer ann på hvilken dvdspiller som står i Xboxen din.Det finnes 3 typer.Thomson,Philips og Samsung.Samsung spilleren er best og takler de fleste platene,mens Thomson og Philips ikke gjør det.

Skrevet
Hvis du har en samsung dvdrom i xboxen, støtter den ikke dvd+r. Thompson og Philips skal visst lese dvd+r.

Min samsung leser ALT. Det gjør derimot ikke xboxene mine med Phillips og Thompson..

Hvis du skal satse på + formatet og Xbox, sats på DVD+RW plater, har fungert på alle mine 3.

Skrevet (endret)
Hvis du har en samsung dvdrom i xboxen, støtter den ikke dvd+r. Thompson og Philips skal visst lese dvd+r.

Jeg tok vist feil.Det du sier stemmer.Man kan lese om dette her (tykk på lagringsmedium)

Endret av Morten K
Skrevet
Jeg tok vist feil.Det du sier stemmer.Man kan lese om dette her (tykk på lagringsmedium)

Sikker på det gjelder for nyere dvd+r plater ?

Skrevet

Philips DVD-ROMen kan lett moddes til å akseptere det meste av media, min gikk fra å spille kun få dvd-r plater til å spille alt mulig. Til og med cd-r.

Følg guiden som ligger på xbox-scene.com, skruen ble i mitt tilfelle skrudd ca 1/4 runde.

Skrevet

philips på xbox har ikke noen prob med å lese dvd+r, ihvertfall verbatim,princo,thats write, eclipse.

uansett, elkjøp på leangen i trondheim hadde ingen dvd+r spindler

Skrevet

Jeg har THOMSON drive i min box, og den leser dvd+r.

Jeg har startet å kjøpe bare dvd+r nå faktisk.

PS2 som egentlig ikke skal støtte dvd+r noe særlig spiller dvd+r plater uten noe tull som er brent på 8x.

Siden jeg har mye bedre erfaring kvalitetsmessig med dvd+r blir det det fremover nå:p

Skrevet

huh?

Hvor har du fått det ifra?

Når jeg kjøpte min første dvd brenner så var det dvd-r som var inn, mens dvd+r har tatt over mer og mer i det siste. Er helt uenig med deg.

Skrevet
Jeg har ca 80 filmer på DVD+R og noen spill (Verbatim DVD+R), XBOX'en leser alle perfekt :)

Har du Samsung, Thompson eller Phillips drev ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...