Andy Dufresne Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Har nå hatt denne skjermen noen dager og er veldi fornøyd med den, den er hærlig og spille på Men ser dessvere disse horisontale stripene som er litt ireterende, andre som har denne skjermen som har også ser dette. Dette er ikkje noe artifact eller noe slikt men rutenette da den horisontale delen av di synes eg er litt for synelig.
CAT-scan Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Etter en stund merker du ikke de stripene... jeg merker dem aldri lengre...
rvenes Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Trinitron skjerm? har ein sony g420 19" trinitron. Ser strekene vis du ser etter dei, men legger ikkje merke til dei til vanlig.
enden Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 CAT-scan: Har du kjøpt deg skjerm alt? Cornel: Du er klar over at vi snakker om en NEC 2080UX+ LCD her?
Ni kon Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 heisann andy. bruker du digital eller analog tilkobling?
CAT-scan Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 CAT-scan: Har du kjøpt deg skjerm alt? Cornel: Du er klar over at vi snakker om en NEC 2080UX+ LCD her? Huffda, var rimelig sikker det var snakk om en skjerm basert på 'Trinitron' teknologien jeg. Har ikke kjøpt meg skjerm nei, hehe
Andy Dufresne Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Skrevet 22. juni 2004 Hei Eg kjører DVI (Digital), har dere prøvd med analog?
Ni kon Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 kommer disse stripene kun frem ved spill, eller er de der hele tiden?
vammaveien Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Hei Andy. sitter med den samme skjermen som deg,men kan si at jeg ikke ser det du snakker om.
rvenes Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 CAT-scan: Har du kjøpt deg skjerm alt? Cornel: Du er klar over at vi snakker om en NEC 2080UX+ LCD her? heh! er det LCD altså? Gjikk ut i fra at det var CRT sida han snakka om slike striper. Lenge leve CRT!
warillion Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Hadde eg lignende problem med en syncmaster 171s. Der fikk jeg en blå stripe (en pixel tjukk) som gikk ned over på venstre side litt ut forbi kanten. Dette var VGA kabelen sin feil! Så når jeg byttet kabel så fungerte det!
Andy Dufresne Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Skrevet 22. juni 2004 Stripene er der heile tida. Som på ein lcd prosjektor kontra ein Dlp prosjektor der du på lcden ser rutenette mye lettere. Så det virker som om dei horisontale delen av rutenette er meir synlig enn eg har sett på andre Lcd skjermer.
Ni kon Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 kan du prøve med vga kabelen også? Kan være en feil på dvi koblingen. Jeg ødela noe i skjermkortet i går, da ingen av miine 6 lcd skjermer ville fungere på denne tilkoblingen. DVI utgangen er skjør som juling. Dag har også hatt en del problemer med denne.
vammaveien Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Jeg kan bare si at jeg har ikke noe av de problemene,og jeg trur neppe det er noe galt med skjermen,så jeg kan bare si det samme som Dahle. Sjekk kablene og skjermkortet ditt. For dvi utgangen er veldig lett å ryke. Jeg råder alle til å slå av maskinen og skjermen når de bytter og ordner DVI kabel for det skal ingen ting til før den ryker har jeg funnet ut. Mvh Dag
Andy Dufresne Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Skrevet 22. juni 2004 hmmm, dere sier noe der For eg måtte tre kabelen gjennom eit hull i ein vegg og beskyttelsen datt av. Så det er muligt at noen av pinnene i kabelen blei litt bøyd. Eg må hjemm og prøve ein anna kabel Tusen takk for hjelpen, skal rapotere tilbake når eg har testa dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå