Gå til innhold

Hva mener folket om dette athlon64 systemet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville heller satset på et annet hk, nForce3 250GB skal vist være ganske bra. Det har agp\pci lås så du kan klokke så det holder.

Tror dette er et ganske bra hk!

 

Prosessoren din ser ganske bra ut.

 

Ville ikke satset på det minnet, har du rå ville jeg kjøpt dette minnet, men hvis det blir litt får dyrt kan kanskje dette være et alternativ!

Når du anbefaler folk minne til nesten 3000 så må du selv være sikker på at det er lurt.

 

Da passer det seg ikke at du tidligere i dag lagde en topic om det var verd å bruke 3000 på det samme minnet som du nå anbefaler. Og det var ikke alle som var enige.

Lenke til kommentar
Ville heller satset på et annet hk, nForce3 250GB skal vist være ganske bra. Det har agp\pci lås så du kan klokke så det holder.

Tror dette er et ganske bra hk!

 

Prosessoren din ser ganske bra ut.

 

Ville ikke satset på det minnet, har du rå ville jeg kjøpt dette minnet, men hvis det blir litt får dyrt kan kanskje dette være et alternativ!

Når du anbefaler folk minne til nesten 3000 så må du selv være sikker på at det er lurt.

 

Da passer det seg ikke at du tidligere i dag lagde en topic om det var verd å bruke 3000 på det samme minnet som du nå anbefaler. Og det var ikke alle som var enige.

Nei det er jeg klar over, men hvis han har rå så kan jo godt å får et godt minne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...