Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hjemmedag idag :p

Så jeg har hørt på alt fra RHCP, til Green day, til In flames :D

Også har jeg lært meg en del fra "...and justice for all" på trommer :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aah, har kommet hjem fra skolen, det er helg og V av Symphony X står og snurrer i stereoanlegget :) Digg!

Symphony X er konge! Sitter selv å digger plata The Odyssey. Synes egentlig den er best.

Skrevet

Hmm.. Sitter her og ser på Death - Live in LA.. Den er bra heilt til dei finner ut at dei har dårlig tid og begynner å spele alt dritfort. :p

Skrevet
Hmm.. Sitter her og ser på Death - Live in LA.. Den er bra heilt til dei finner ut at dei har dårlig tid og begynner å spele alt dritfort. :p

Hehe! Seriøst? :!:

Skrevet

Nightwish's album Century Child, det er faktisk veldig bra.

Vil ikke anbefale noen av de andre though....

(du bør styre unna hvis du ikke liker symfoni og pompøs musikk :p )

Skrevet
Nightwish's album Century Child, det er faktisk veldig bra.

Synes også at det er en av de beste skivene til Nightwish, hvis ikke det er den beste.

Det som er irriterende med Nightwish er at de også lager mye dårlig musikk. Men "Century Child" faller i smak!

Skrevet

Noen som har noen gode band å tilføye i lista?

Noe likt Tool, de er så spesielle. Spesiell metal som er utrolig gjennomført. Ikke sånn runkesirkusgitaroppleggYo. Men noe mørkere og tool aktig..hmm helst tool plagiat :p

Skrevet
Noen som har noen gode band å tilføye i lista?

Noe likt Tool, de er så spesielle. Spesiell metal som er utrolig gjennomført. Ikke sånn runkesirkusgitaroppleggYo. Men noe mørkere og tool aktig..hmm helst tool plagiat :p

Ribozyme!

De er faktisk norske. Veldig bra!

Eg skulle faktisk få en ribozyme plate fra en fyr her som hadde 2, men så stakk HalTan av med den! :hrm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...