Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aiaiai, kjøpte 4 plater idag. En Lynyrd Skynyrd samleplate, The Covenant - Nexus Polaris, Opeth - Blackwater Park og My Dying Bride - Light at The End of The World (Mest for å skjekke de ut. Kosta hundre kroner).

Hittil i år: 13 nye CD'er. Ganske fornøyd.

Skrevet
Hvertfall av typen damer "Se på meg, så vakker og trist og gotisk jeg er", som bare skal sitte stille og se sure ut.

7170360[/snapback]

Eller de som prøver å få seg noe ved å gnikke seg opp mot deg når du har null mulighet for å flykte. Og enda greiere om de ser ut som innsiden av magen min :)

Skrevet

Konklusjon: Ikke dra på konsert! Du risikerer å:

-Bli full

-Bli etterlatt av vennene dine

-Bli nøtt til å dra for å ikke bli etterlatt av vennene dine

-Bli gnikket på

-Møte på folk som ikke smiler og headbanger

Skrevet (endret)

3. Konklusjon: Dra på konsert, du kan oppleve:

En full Øyvind en gang i fremtiden! YEAH! (dette skjer bare hvis man går på gode konserter.)

Endret av Eyvindr
Skrevet
Nja, bor i Bergen, men tror jeg avstår etter å blitt servert flere historier om pop ikonet Satyr.

7170930[/snapback]

Omg? Det må jo være uber å se Hr. Vongraven growle ut 1 2 3 4 KING xd

Skrevet

De (2) gangene jeg har sett satyricon har det ikke akkurat vært fjortisser der. Jeg så omtrentlig bare metallhoder. Uansett om han er "pop" eller ikke, så er det fett å se de live når de spiller klassikere.

Skrevet

Måtte bare si at jeg har hørt på det nye albumet til My Chemical Romance (Lovlig Link) og det var bare helt utrolig. Fant ikke en sang jeg mislikte, og liker veldig mye den nye stylen de har, uansett om den minner for my om Queen eller andre band. Det er faktisk ikke en dum ting å være inspirert av Queen, selv om de kanskje er overinspirert i noens meninger.

Skrevet

Hørte nettop Slayer - Born To Be Wild, og det var jo faktisk enormt fett. Klarte faktisk å løfte sangen opp til å bli brukanes. *Denne skal på neste fest cd ja*

Skrevet

Da har jeg kjøpt nyeste Draconian skiva, kun på anbefaling av bitex tidligere i tråden. Så er ikke denne skiva noe tess bitex, skal jeg jakte deg ned og ha bestialsk sex med ditt høyre nesebord, før jeg spikrer deg til en plankebit.

Men etter å ha hørt noe av skiva, vil jeg tro du er ganske trygg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...