Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som har hørt om Ween her?

5575933[/snapback]

Genial gruppe :)

-------------

Jaja fikk Carcass cd'ene mine i dag, så SYND de hadde klart å sende med et ekstra eksemplar av swansong da :whistle:

Skrevet

noen her som vet hvilke kategor jeg kan plassere the kovenant? de strekker seg over så mange sjangere at prog metal er det enste jeg kan tenke meg. hvis ikke jeg skal ta ørten forsjellige sjangere og sette sammen til en da

Skrevet
noen her som vet hvilke kategor jeg kan plassere the kovenant? de strekker seg over så mange sjangere at prog metal er det enste jeg kan tenke meg. hvis ikke jeg skal ta ørten forsjellige sjangere og sette sammen til en da

5578575[/snapback]

Industrial Metal?

Skrevet

5578575[/snapback]

space metal? Var vel noe sånt de kaller seg selv...

Skrevet (endret)

Tja, det får du mene Lars, men jeg synes Space Metal er en av de få sjangrene som er laget av enkeltband som faktisk funker. Beskriver musikken utrolig godt.

Edit: Forresten, ingen som vet hvilken dag det er idag? :( *skuffet*

Endret av H4ngm4N
Skrevet

Forskjellen er at Space Metal beskriver musikken. Tekstene handler om space, de bruker mye elektroniske lyder som minner som teknologi og verdensrommet, og de sminker seg som noen fra Star-Trek! :)

Skrevet
"space metal"

Herreminhatt så utrolig idiotisk.

- idol-metal

- garden-metal

- car-metal

- subway-metal

- jumping horse-metal

5578924[/snapback]

Nettopp, men band må vel få lov til å si det de vil om sin egen musikk :p

Skrevet (endret)

ja, de kaller seg kanskje space metal selv, men jeg syntes de selvpånevne sjangrene blir litt for dumme. selv om de kanskje passer space metal.

men er det noe de ikke er, er nok de industrial ;)

vel, vel. god musikk er det uansett

edit:

og gratulerer til hangman ja.

Endret av headcleaver
Skrevet (endret)

Gratulerer Hangman.

Dessuten så er det "Star One" som er ultimate Space Metal. ^_^

*np: Star One - Intergalactiv Space Crusader*

cov-starone-spacemetal-ltd-300.jpg

Endret av LarsP
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.