Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ptøy. Yoshimi Battles the Pink Robots er too digg.

5445142[/snapback]

ord!

5446918[/snapback]

Joa, er finfin den. Blir lei av den i lengden, den lever ikke så altfor lenge =/

BTW 0% advarselsnivå :dribble:

Skrevet
Spetakkel? som i rap gruppen? Hva? *forstår ikke*

5452566[/snapback]

Når de begynner å synger der så får jeg en s rocka p rocka følelse :p aner ikke hvorfor.

Skrevet (endret)

Noen som vet om butikker som seller band gensere/t-skjorter? Bør helst være norske. Og vet noen hvorfor så sinnsykt mange metall band ikke har tskjorter/gensere i andre størrelser enn L og Xl og slikt? Er smått irriterende og gå med t skjorter/gensere som er altfor store...

Edit: Ja, jeg snakker om internett butikker. Er på stor jakt etter Windir - Likferd genser så den er hovedprioritert nå..

Edit2: Heller faktisk mer mot 1184, og den er enda vanskeligere og få tak i enn Likferd, jeg gir opp..

Endret av AMD-GNom
Skrevet (endret)

Er ikke rap, men synth er det mye av. Kunne sikkert vært bra hvis de hadde fjernet alt som heter synth, eller fått noen som kunne spilt det. Synth er fett, men i moderate mengder.

Edit: og et fantastisk dårlig navn på sangen.

Endret av AMD-GNom
Skrevet
Ptøy. Yoshimi Battles the Pink Robots er too digg.

5445142[/snapback]

ord!

5446918[/snapback]

Joa, er finfin den. Blir lei av den i lengden, den lever ikke så altfor lenge =/

BTW 0% advarselsnivå :dribble:

5448857[/snapback]

Så lenge varte den hyggestunden.

Skrevet

Til han som var på jakt etter webshop: www.krapyl.no

Tviler for at de har bandene du nevnte, men skader ikke å sjekke den butikken. Ganske treg på levering spør du meg, men pakken kommer fram til slutt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...