Abigor Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Dissection er jævelig rått. All heder til Jon Nödtveidts minne. Min favorittmusiker fra Sverige etter Quorthon.
Cuneax Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Har det noe å si om det ligger i black metal eller death metal på harddisken din? 9422756[/snapback] For å ha litt system på tusenvis av MP3? 9423254[/snapback] Skaff deg MediaMonkey, hvis du ikke har det allerede. Det skaper orden på samlinga
Koffert Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Kjøpte Gojira - Fom mars to sirius, etter skolen i dag. Fett!
McBitch Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Dissection er jævelig rått. All heder til Jon Nödtveidts minne. Min favorittmusiker fra Sverige etter Quorthon. 9425049[/snapback] Haha, den dokumentaren om Jon Nödtveidt (tror det er han) er fantastisk. Har greid å skaffe de styggeste parykkene til salgs til skuespillerne.
Abigor Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Haha, den dokumentaren om Jon Nödtveidt (tror det er han) er fantastisk. Har greid å skaffe de styggeste parykkene til salgs til skuespillerne. 9426326[/snapback] Tenker du på den som gikk på svensk, mordmysterie tv-serie? JAHAHAHA ikke bra...
Programvare Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Er det noen som har lyst til å gi meg noen anbeaflinger Symphonic Black Metal-sanger eller album med skikkelig MEGA-symfoni? Sånn som på Progenies of The Great Apocalypse med Dimmu Borgir. Link
Anathema Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Er det noen som har lyst til å gi meg noen anbeaflinger Symphonic Black Metal-sanger eller album med skikkelig MEGA-symfoni? Sånn som på Progenies of The Great Apocalypse med Dimmu Borgir. Link 9427186[/snapback] Catamenia Når jeg tenker meg om er det vel egentelig Melodic Black Metal Catamenia spiller. Kanskje noe å sjekke ut in any case. Endret 4. september 2007 av Anathema
Khalifen Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 The Kovenant har noen låter som er sinnsykt fete på "Nexus Polaris". Personlige favoritter er "Bizarre Cosmic Industries" og "Bringer of The Sixth Sun". Og ja, har noen hørt noe mer om Aria Galactica? Det siste er vel at de begynte på det igjen nå før sommeren etter en lang pause.
Caress_the_Pale Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Er det noen som har lyst til å gi meg noen anbeaflinger Symphonic Black Metal-sanger eller album med skikkelig MEGA-symfoni? Sånn som på Progenies of The Great Apocalypse med Dimmu Borgir. Link 9427186[/snapback] Du kan jo sjekke ut Tartaros med The Red Jewel, men noe sier meg at det kanskje er litt for kaotisk og brutalt for deg... Uansett en hinsides bra skive.
Uin Viel Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Noen som kan anbefale meg noe fra Aura Noir?
Loerand Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg liker Black Thrash Attack veldig godt. Meget bra album.
Neslepaks Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Noen som kan anbefale meg noe fra Aura Noir? 9428782[/snapback] Black Thrash Attack er den klart beste skiva, men Deep Tracts Of Hell og The Merciless er også to perler. Fantastisk band!
Caress_the_Pale Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Black Thrash Attack er virkelig ei skive jeg skulle ha somla meg rundt til å få skaffa meg.
Ed Hunter Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Nokon som har hørt Winds? Såg nyaste skiva fekk 9 hos blabbermouth. Norsk supergruppe, Neoclassical Progressive Metal ifølge metal archives.
Caress_the_Pale Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Nokon som har hørt Winds? Såg nyaste skiva fekk 9 hos blabbermouth. Norsk supergruppe, Neoclassical Progressive Metal ifølge metal archives. 9429530[/snapback] Ja mye bra av dem. Liker Imaginary Direction of Time best sjøl.
Azagrath Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 En ting som irriterer meg grenseløst med Winds er den sinnsykt pinglete produksjonen de alltid skal ha på skivene sine.
Anbefalte innlegg