Gå til innhold

Kommer Diablo 3 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det spekuleres, men ingenthing er sikkert. Utifra det jeg vet er det ikke kommet noen definitiv bekreftelse på verken diablo 3 eller Starcraf 2...

Forøvrig jobber vel Blizzard iherdig med både WoW og SC: Ghost..

Skrevet
det spekuleres, men ingenthing er sikkert. Utifra det jeg vet er det ikke kommet noen definitiv bekreftelse på verken diablo 3 eller Starcraf 2...

Forøvrig jobber vel Blizzard iherdig med både WoW og SC: Ghost..

Starcraft 2 er jo Starcraft Ghost da.. men skulle ikke forundre meg om det ble sluppet en Starcraft III i samme stil som I når dem er ferdige med å melke penger utav enern... noe dem nok ikke er ferdig med enda.

Skrevet

Starcraft: Ghost er IKKE Starcraft 2 og det må folk forstå.

Blizzard har selv sagt at Starcraft:Ghost er et spill i starcraft universet som fortsetter historien etter Broodwar og som legger opp til Starcraft 2. Starcraft 2 tas opp i Blizzard hver gang de bestemmer hva de gjør fra da av....men anyway.

Diablo 3 er jo litt tvilsomt etter hvordan D2:LoD endte men hvis Blizzard absolutt vil får de det til :green:

Skrevet
Starcraft: Ghost er IKKE Starcraft 2 og det må folk forstå.

Blizzard har selv sagt at Starcraft:Ghost er et spill i starcraft universet som fortsetter historien etter Broodwar og som legger opp til Starcraft 2. Starcraft 2 tas opp i Blizzard hver gang de bestemmer hva de gjør fra da av....men anyway.

Diablo 3 er jo litt tvilsomt etter hvordan D2:LoD endte men hvis Blizzard absolutt vil får de det til :green:

Jeg håper det mekker det.. En 3 er med ny avansert grafikkmotor, nye muligheter og scenarios og nye heroer og skills...

Skrevet

Er nå litt tvilsomt hvordan d3 vil utvikle seg, ettersom mange av gutta bak spillet har forlatt Blizzard. Blizzard holder på med et uanonsert prosjekt, det gjør de alltid, en kan jo bare spekulere i hva det er.

De fleste av Blizzard North folka som stod bak Diablo er nå blitt: flagship studios

Skrevet

Håper det kommer, men jeg har mine tvil.

Lurer isåfall på hva de skal putte inn i spillet for å få det gøyere igjen, hadde vært morro med masse quests, skills og mange characters. Store verdener og mange valg :dribble:

Skrevet

Tviler egentlig på at det kommer. Såvidt jeg vet er det vel gutta som forlot Blizzard som har rettighetene til spillet, og de tror jeg ikke var interessert i å lage en oppfølger.

Skrevet

Problemet for de som skal utvikle Diablo3 er at all grafikken fra Diablo 1 og 2 er 2 dimensjonal og alle figurer er prerendered. Dette betyr at man ikke kan endre grafikkoppløsningen på spillet og at det er låst til oppløsningen som utviklerne har laget spillet i.

Spill som dungeon Siege 1 og 2 er i 3d. For min del synes jeg grafikken har blir litt for "firkantet" og at den er penere i Diablo 1 og 2.

Da har man 2 store utfordrigner. Lager man dette prerendered som Diablo 1 og 2 vil man være låst til en oppløsning. Hva skal den være i? Lager man den for høy er det noen som ikke vil klare å spille det. Lager man det for lavt vil folk si grafikken stinker. Det store spørsmålet er om man klarer å lage 3d grafikk som tilfredstiller de krav spillerne måtte ha og om de evt klarer å lage 3d grafikk som blir like pen som 2d prerendered.

For de av dere som også har spillt fallout 1 og 2 så gjelder det samme her. Blir spennende å se hvordan både Fallout 3 og Diablo 3 blir seende ut. Kanskje samme grafikkmotor? :ermm:

Skrevet

Hadde ikke vært meg imot. Fallout 1, 2 og Tactics, samt Diablo 2 og Starcraft er spill jeg spiller den dag i dag. Om de eventuelle oppfølgerne kommer til å ha 2d eller 3d-grafikk, eller låst oppløsning, er meg knekkende likegyldig.

3d-grafikk med høy oppløsning gjør ikke at et spill er bra.

Skrevet

Diablo III kommer ikke med det første. Rett etter at D2: LoD kom ut sa Bill Roper (nå Flagship) at hele teamet var veldig lei av Diablo. Tror de lager et annet spill først (og kanskje en exp-pack), så kommer vell Diablo III. Uansett så spyr jo ikke Blizzard spill ut på markedet akkurat, så det blir leeenge til det kommer.

Skrevet
Tviler egentlig på at det kommer. Såvidt jeg vet er det vel gutta som forlot Blizzard som har rettighetene til spillet, og de tror jeg ikke var interessert i å lage en oppfølger.

Det er Blizzard som har rettigheten til Diablo-navnet... og derfor kan ikke Flagship Studios lage et nytt Diablo-spill.

De har uansett sagt at de jobber med et spill og det skal være i full 3d. Så mye mer er ikke kjent.

Skrevet (endret)

Blizzard tror jeg har sagt at de ikke vil komme til å viderutvikle noe som helst på Diablo.

Som sagt så sluttet jo også nesten hele Diablo teamet fra Blizzard, det er forøvrig Blizzard ja som sitter på rettighetene til Diablo.

Så tviler på at det blir noe Diablo 3 fra hverken Blizzard eller Flagship Studios :(

Endret av Timur
Skrevet (endret)

Blizzard har selv sagt at det blir vanskelig å lage en oppfølger til D2... De mente at de har brukt opp nesten alt av navn på items og monstre.

Jeg vet ikke hvor jeg leste dette, så det må taes med en god neve salt.

og Starcraft: Ghost er ikke Starcraft2... Starcraft: Ghost er Starcraft: Ghost :p

Endret av apollox
Skrevet

Imens dere venter på Diablo 3 kan dere spille Sacred , Hack&Slash slik som Diablo serien , med nyere grafikk , vanskelig å si om det er 2d eller 3d, kanskje litt av begge deler :p

Jeg for min del syntes det var like gøy som diablo spilla , men så er ikke jeg diablo fan heller...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...