Gå til innhold

Trenger ekspert hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rart den ike står oppført under "Elitegroup ECS" på multicom sin side... finner den ikke der inne jeg

Fant den pc'en hos multicom for noen uker siden og tok vare på linken. Linken virker jo fortsatt og der er fullt mulig å bestille den pc'en så det er litt merkelig at du ikke finner den.

Lenke til kommentar

Det er vel bare 3 timer driftstid på batteri (står 4 hos multicom)?

Hva med vekt - i testen til dinside står det at 556 veier litt mer enn det står hos multicom, så da gjør kanskje denne det også?

 

Det står at det er intergrert wlan. Kan ikke bytte det ut da? Det er meget uheldig, for Intel PRO/Wireless WLAN er helt ubrukelig :no:

 

Oppterert igjen:

ecs website står det førgende:

Optional Mini PCI solution: Fax/modem V.90/V.92+802.11b WLAN (Combo) or Fax/modem V.90/V.92

Intel® Calexico WLAN (Mini PCI card solution)

det må da bety at wlankortet kan byttes ut?

Endret av Arntfinn
Lenke til kommentar

jeg har også sett på den datamaskinen der...var utrolig fristende å bestille, jeg heller finner den ikke under elitegroup linken, men om man tar opp 2 vinduer så trykker man på bestill knappen i det ene vinduet så oppdaterer handlekurven seg i det andre vinduet..noen som tror denne laptopen vil være midt i øyet til min bruk? jeg spiller lette spill, surfer mye hører litt musikk, ser litt film men hovedsakelig blir det en laptop til surfing og tekstbehandling....eller ville det kanskje være lurt å spytte inn litt mere penger og kjøpe noe større? forslag noen? :)

Lenke til kommentar

Jeg får kjørefasefeil i IE ved å bruke linken. Vil tro det er tryggere å bruke nettbutikken og listene der til å bestille enn å stole på hjemmelagrede direktelinker. Er trolig et utgått produkt siden det ikke ligger synlig lenger. Ring eller mail dem og sjekk før du venter på varen, er mitt tips!

 

B.T.

Lenke til kommentar
Jeg får kjørefasefeil i IE ved å bruke linken. Vil tro det er tryggere å bruke nettbutikken og listene der til å bestille enn å stole på hjemmelagrede direktelinker. Er trolig et utgått produkt siden det ikke ligger synlig lenger. Ring eller mail dem og sjekk før du venter på varen, er mitt tips!

 

B.T.

Ja, har sendt en mail angående dette.

 

Men skjermkortet er ikke det nyeste, er det for dårlig i lengden? har ikke tenkt til å spille de værste spillene, men litt blir det jo...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...