Gå til innhold

Elkjøp trondheim og d70


Anbefalte innlegg

Hei, var innom på elkjøp trondheim på tiller i dag og fikk til min store overraskelse se at de solgte d70 med 18-70 objektivet. Fikk litt sjokk da de vanligvis har en kundemasse som ligger på et litt lavere nivå. spurte en av selgerne og fikk bekreftet at de virkelig solgte dette kameraet.

 

Prisen? 12500!!

 

Så tips til alle dere som lurer på å kjøpe et d70. billigere enn på elkjøp får du det ikke!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som de fleste vet bør man ikke ukritisk gå for det billigste alternativet blant webshop'ene. Databutikken.com er befengt med elendige erfaringer blant brukerne og opererer fra Sverige. D70 har de heller ikke på lager, det er "bestillingsvare" og da kan en jo tenke seg hvor lang tid det tar før man har det i hendene. Hvis det er slik at Elkjøp har D70 inne til 12500 så er det ikke noe å lure på, her kan man med rette si "løp og kjøp"!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Elkjøp har ikke dette kameraet på lager, men skaffer det på bestilling. Prisen er et kit bestående av 18-70 mm DX linse og kamerahus med tilbehør.

 

Prisen på 12.500 er meget bra, i tillegg har de 30 dagers prisgaranti og 30 dagers returrett (om kameraet ikke skulle svare til forventingene f.eks... ) :love:

 

Jeg gleder meg til stipendet kommer! =)

Lenke til kommentar
Kan være de krever å inngå en avtale uten returrett på så dyre spesialbestillinger... Hadde jeg gjort ihvertfall..

Elkjøp selger trossalt Plasmaskjermer til 50.000+ så en bestilling av D70+linse er ikke så veldig dyr bestilling :)

Nei men så tror jeg ikke at de tar opp bestillinger på de plasma skjermene heller. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...