Gå til innhold

Hail to Audigy 2 ZS!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk i dag mitt nye lydkort Soundblaster Audigy 2 ZS og jeg må si at jeg er målløs!

Lyden i headsettet er krystallklar og jeg hører detaljer på cd-ene mine jeg aldri har hørt før! :w00t:

Og jeg som trodde at det ikke ville ha noe å si med forskjellige lydkort, men bare tenkte at jeg måtte jo oppgradere noe på pc-en når feriepengene tikket inn på konto... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du prøvd Sound Audigy SB 2, eller andre i familien, så du kan gi en sammenligning? :)

Har selv SA SB 2 ZS HØYT på min ønskeliste :D, men koster jo litt... det også :roll:

Endret av Daguerreo
Skrevet

Hehe, jeg vet hvilken overgang det er ja!! :thumbup:

Fikk bakoversveis da jeg gikk over fra onboard msi-lydkort til suondblaster 5.1 player! Stor forskjell bare der, men forventer ikke store forskjellen når jeg snart skal bytte til audigy 2...

Skrevet
Fikk i dag mitt nye lydkort Soundblaster Audigy 2 ZS og jeg må si at jeg er målløs!

Bare vent til den dagen du oppgraderer til et skikkelig lydkort... :p

Skrevet

Kan du se om Audigy 2 har støtte for Dolby Digital ut? Sånn at surroundanlegg får no skikkelig å jobbe med når jeg skal spille UT2004?

Hva er et "skikkelig" lydkort da? Problemet med dem er liksom prisen og det at de mangler EAX Advanced HD som er vanvittig bra til spill.

Men som sagt jeg vil ha Dolby Digital ut og ikke PCM, kan den få til dette? (i alle situasjoner... ikke bare AC3 passthroug)?

Skrevet

Prodigy 7.1 , det ER et veldig bra lydkort. Personlig synes jeg det er bedre enn 2 ZS og skal kjøpe prodigy kortet såfort jeg kan ;)

Merket er audiotrak forresten!

Skrevet
Prodigy 7.1 , det ER et veldig bra lydkort. Personlig synes jeg det er bedre enn 2 ZS og skal kjøpe prodigy kortet såfort jeg kan ;)

Merket er audiotrak forresten!

kan dette outputte dolby digital til forsterker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...