Gå til innhold

FDF mod til OFP er ute i v.1.3!


Anbefalte innlegg

Det er vel ikke den store interessen for OFP og modder til OFP her på forumet (vi er vel en liten gjeng fanatikere... ;) ), men jeg poster her for det.

 

For 2 dager siden, slapp finnene v1.3 av sin mod, FDF (Finnish Defence Forces)!

En av de desidert beste mod'ene til OFP har blitt enda bedre! Stor mod (487MB!), men desidert verdt nedlastingen.

 

Bl.a. sivile og politiutgaver av Saab 900 (sitter og mekker ihop en vill biljakt til OFPCP tråden... :p ), en ny øy, Maldevic, med nydelig høstgrafikk, osv...

 

Her er en kort liste med updates/fixes:

 

- Many 1.2 bugs fixed.

- Custom Island "FDF: Maldevic", Malden with new objects, fields, textures and cities.

- Reworked FDF: Eastborder with custom Finnish buildings, city layouts and fields.

- Fokker F.27, Saab J-35 "Draken", Shmel-1 UAV

- BMD 1&2 IFVs, BRDM-2, ZSU-57-2, BTR-70, BTR-60PA, Military tractor variants, UAZs with PK and SPG9/Musti, Saab 900 police and civilian variants, 'amis' car with loud stereos

- SPG-9 recoilless, AT-3 "Sagger" ATGM, "Eurospike" ATGM, Vigilant ATGM, Illumination and smoke mortar

- Finnish RDF soldiers (desert and woodland), HALO paratroopers, Paramilitary & Rebel troops, totally reworked soldier models, civilian units such as policemen and bodyguards

- Jurmo class coastal assault boat, civilian speedboat, police boat, sailboat, small motor boat, rescue raft

- Retextured and remodelled vehicles such as UAZ, Hind and T72

- Numerous new firearms for FDF and Russian troops, working close-combat weapons: axe and police baton

- Steerable & re-packable parachutes, new NV goggles, smoke grenades for tanks, working handcuffs for police and MPs, carriable fuel canisters, etc.

- Altered old FDF campaign with new units and bit more challenge

 

 

FDF mod hjemmeside

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Er lei å laste ned med 56k ja... :whistle:

Vel, da vet du hva du gjør den 22/7 da! Spiller du fortsatt mye OFP Hidden?

 

Du får holde ett øye med Flashpoint 2 Source

Er snart ferdig med hele siden, og kommer til å åpne den veldig snart :)

 

Her er forresten noen screenshots jeg har tatt fra FDF 1.3, så har du noe å skjerpe appetiten med til den 22! (de ligger også i OFPCP 3 threaden på BIS forumet)

 

Stemningsbilde fra Maldevic

 

Finsk politi i farta

 

Mer finsk polis

 

Solnedgang i Karjala

 

Ett sted på Karjala

 

Finsk Leopard og Sisu i aksjon

 

Finsk T-72 og Leopard

 

Mer tanks

 

En veisperring på East Border øyen

 

En Sisu holder vakt

 

Finske styrker holder vakt på broen

 

2 finske jagerfly på tokt

 

Bare ett stemningsbilde

 

Ett sted på den finske landsbygda

 

Ett stille og rolig sted

 

En rødmalt stuga...

Endret av RogueFreak
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

OMG, dere har selvfølgelig også funnet FX appleten fra Kegetys :!: Jeg ELSKER denne kombinasjonen av FDF og Kegetys FX..! Det er noen bugs her og der, men herregud så bra! Jeg er på vei tilbake til OFP igjen ja, ingen tvil om det :thumbup: Utrolig bra detalj med de finske stemmene.

 

(jeg har ADSL igjen nå)

 

 

Bilde 1

 

Bilde 2

 

Bilde 3

 

Bilde 4

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Jeg klarte å ødelegge en god del da jeg la inn BAS, for en drøss av download linkene som ble henvist til er døde, sitene nede og det er vanskelig å finne addonene andre steder. Skulle ønske fler gjorde som FDF folka, å legge alt i en stor fil istedet for å henvise til en rekke steder, for det gir nesten alltid problemer med tanke på OFP sites som legger ned eller har brukt opp kapasiteten og slike ting.

 

Mangler bl.a. JAM_magazines og en del andre ting da jeg skulle prøve ut BAS. Skal prøve å fjerne alle addonene og legge inn igjen på nytt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Værsågod! :)

 

Har du fått fikset BAS problemene da?

Når vi først er inne på BAS, så må jeg bare få si at det er utrolig synd at Ballistic Addon Studios har lagt ned! :(

De er vel uten tvil blant de aller beste i mod/addon communityet til OFP. (Det er uttalt at BAS skal utvikle addons til OFP 2 når den tid kommer... men det er jo omtrent 2 år til... :hrm: )

 

Jaja, heldigvis er det fortsatt utrolig mange dyktige folk i OFP miljøet, både innen addons, mods og missions... forhåpentligvis nok til å holde liv i miljøet frem til OFP 2 kommer. (Den offisielle missionmaking konkurransen BIS har avholdt i sommer er jo akkurat ferdig forresten, nå venter vi bare på dommen!)

Lenke til kommentar

For å ikke si for mye, tar jeg bare og setter inn den offisielle uttalelsen fra BAS når dette skjedde:

 

*** FOR IMMEDIATE RELEASE ***

 

05 July 2004 Ballistic Addons Studio

 

BAS CEASES OFP1 ADDONS DEVELOPMENT

 

Ballistic Addons Studio (BAS) would like to announce that it is ceasing to develop addons for the OFP1 platform.

 

"The past few years have been very exciting and rewarding for all in the BAS team, and we would firstly like to thank the OFP community for the tremendous support it has given us." said Tigershark, founder of BAS.

 

"Sadly, external commitments have made it increasingly hard for us to devote the time required to develop new high-quality addons for OFP1, and thus we have taken the decision to draw this work to a close."

 

"As a result of this decision, our final OFP1 releases will be an updated version of the BAS Pavehawks and a new Tonali Special Forces pack for the Tonal series. We are exploring ways in which other updated BAS projects can be finalized, but for the moment this and all other previously announced projects must be regarded as shelved. Naturally, we regret any disappointment that may be caused by this news."

 

"Crucially, the shift away from OFP1 development is by no means the end for BAS. Looking forward, we shall be spending our time researching and preparing for the anticipated OFP2 platform. It is very much the intention of the BAS team to return to the active development of addons for the community at some point in the future."

 

"Once again, we would like to take this opportunity to thank everyone who has supported us over the years. There is a vibrant and talented development community for OFP1 - one which we are very proud to have helped create - and despite our departure from this area we shall continue to look forward to, and to enjoy, the great work of the other studios and mod teams."

 

For further information please contact:

 

Tigershark - <[email protected]>

Fer - <[email protected]>

 

http://www.ballistic-studios.com/

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...