Gå til innhold

Nye Halo 2 screens


Laman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Joda, grafikken er pen den, men personlig så tviler jeg dette spillet i det hele tatt blir noe bra. Suksess blir det nok, men bra? Jeg vet ikke. Det første Halo er jo det mest oppskrytte spillet i historien (utenom Half-Life og Enter the Matrix). Jeg greide aldri å se hva som var så spesielt med Halo. Historien var simpelthen elendig, bane-designet var jo like trist som bestemors gamle gardiner fra andre verdenskrig, og banene var jo nesten identiske! Våpen-arsenalet var jo ikke akkurat noe å skryte av heller. Det mest oppskrytte ved spillet var vel den "fantastiske" kunstige-intelligensen. Multiplayer var ikke noe å skryte av heller.

 

Vi får håpe Halo 2 blir bedre enn middelmådige Halo

Lenke til kommentar
Joda, grafikken er pen den, men personlig så tviler jeg dette spillet i det hele tatt blir noe bra. Suksess blir det nok, men bra? Jeg vet ikke. Det første Halo er jo det mest oppskrytte spillet i historien (utenom Half-Life og Enter the Matrix). Jeg greide aldri å se hva som var så spesielt med Halo. Historien var simpelthen elendig, bane-designet var jo like trist som bestemors gamle gardiner fra andre verdenskrig, og banene var jo nesten identiske! Våpen-arsenalet var jo ikke akkurat noe å skryte av heller. Det mest oppskrytte ved spillet var vel den "fantastiske" kunstige-intelligensen. Multiplayer var ikke noe å skryte av heller.

 

Vi får håpe Halo 2 blir bedre enn middelmådige Halo

Enig med at EtM og Halo er de mest "overated" spilla noen sinne. SPESIELT HALO!

Har aldri hatt xbox, men var drit glad når det kom til PC. Alle xbox vennene mine sa det var helt utrolig og alt det der. Runnet det, og var målløs. Makan til dritt! Ja et middels spill var det, men ikke noe spesielt, unntatt A.I. Aldri spilt det siden!

 

Half-Life er jeg totalt uenig med! A.I - Grafikk - Historie - Gameplay var utrolig (I dens tid da)

 

Edit: Typo's

Endret av Pakkis
Lenke til kommentar
Joda, grafikken er pen den, men personlig så tviler jeg dette spillet i det hele tatt blir noe bra. Suksess blir det nok, men bra? Jeg vet ikke. Det første Halo er jo det mest oppskrytte spillet i historien (utenom Half-Life og Enter the Matrix).

 

Vi får håpe Halo 2 blir bedre enn middelmådige Halo

Kunne ikke sagt meg mer enig. Halo 2 vil forsåvidt være uspillbart så lenge det bare blir på xbox.

Lenke til kommentar

Hmm spillet ser jo greit ut i hvertfall, tror nok det blir bedre en 1`er. Men så er det fortsatt på konsoll da. Hater så syykt at Halo i det hele tatt kom på X-box i utg. punkt. Hadde det bare komt på Mac/pc i første omgang så hadde spillet vert noe å samle på for oss som sverger til PC.

Lenke til kommentar
A.I er ikke akkurat noe å skryte av (ikke det at den er dårlig), historien er som tatt ut av en gammel B-film, gameplayet? Seen it before.

AIen på HL var rimelig banebrytende da den kom. Spesielt Marines gjorde inntrykk. De gikk rundt deg, samlet seg, angrep, trakk seg tilbake, kastet granater og var generellt virkelig plagsomme.

 

Om man liker historien er jo rimelig subjektivt så jeg respekterer din mening her, men hvilke andre spill fra 1998 eller tidligere hadde du sett før med samme grad av interaksjon med NPC og med samme fiende AI?

 

ETM ble veldig hypet i begynnelsen, men etterhvert som folk spilte det litt fant vel de fleste ut at det sugde lut. Tror ikke du har problemer med å finne folk på forumet som er enig i at det spillet er dårlig. jeg er ihvertfall enig i det ;)

 

Halo (for å si litt om topic også) : Jeg synes Halo var kult fordi det var en fantastisk atmosfære gjennom spillet, (samme synes jeg om HL). Det var virkelig kult å være Master Chief liksom. Grafikken er bra (ihvertfall på xbox) , kjøretøy er sinnsykt fett og coop er veldig kult. Er enig i at enkelte brett var veldig like, men de store utebrettene med masse kjøretøy og flere andre i slaget gjorde det spillet veldig fett!

 

Jeg gleder meg ihvertfall til Halo2

Endret av joac
Lenke til kommentar

Det fortjener ikke all skryten. Jeg har spilt det en del og må si meg skuffa. For det første blir alle brettene veldig like. For det andre så går man i like ganger å rom hele tida. Det som gjør spillet verdt det derimot er cooperativ playen. Som singel player liker jeg ikke spillet så godt

 

Og Halo 2 virker veldig likt. Skjønner ikke at det vant så mange E3 priser. Var bare at det var online play. Var det i det hele tatt spillbart på E3? Folk lovpriser en falsk gud....

Lenke til kommentar
Hvor mange av de som har rakket ned på Halo her i threaden er det som har Xbox?

 

Ingen? Da så... :whistle:

Jeg har Xbox og kjøpte halo på fredag. Tenkte jeg måtte teste det siden 2'ern som alle xbox folk prater om kommer snart.

 

Vel - kort sagt - det var ikke veldig imponerende. Hadde Halo kommet på pc den gang det kom ut istedet for konsoll, så ville ingen i dag engang ha husket tittelen.

Lenke til kommentar
Hvor mange av de som har rakket ned på Halo her i threaden er det som har Xbox?

 

Ingen? Da så... :whistle:

Jeg har Xbox og kjøpte halo på fredag. Tenkte jeg måtte teste det siden 2'ern som alle xbox folk prater om kommer snart.

 

Vel - kort sagt - det var ikke veldig imponerende. Hadde Halo kommet på pc den gang det kom ut istedet for konsoll, så ville ingen i dag engang ha husket tittelen.

Hmmm fiffig påstand ;)

Nå vet ikke jeg hvor langt du har spillt iløpet av helgen, men kanskje du har spillt gjennom Halo da?

 

Nevn et par andre FPS spill fra 2001 eller tidligere med samme AI, med like stort utvalg av kjøretøyer, med samme støtte for flygende kjørtøy og store utebrett? Og ikke minst coopen ;) (Ja, jeg vet at pc versjonen ikke hadde coop da den kom, men pc versjonen var blass i forhold til xbox versjonen)

 

Håper du nevner et par, for da kan jeg jo kjøpe inn noen klassikere

Lenke til kommentar

Hmmm fiffig påstand ;)

Nå vet ikke jeg hvor langt du har spillt iløpet av helgen, men kanskje du har spillt gjennom Halo da?

 

Nevn et par andre FPS spill fra 2001 eller tidligere med samme AI, med like stort utvalg av kjøretøyer, med samme støtte for flygende kjørtøy og store utebrett? Og ikke minst coopen ;) (Ja, jeg vet at pc versjonen ikke hadde coop da den kom, men pc versjonen var blass i forhold til xbox versjonen)

 

Håper du nevner et par, for da kan jeg jo kjøpe inn noen klassikere

hehe, nei - jeg har ikke spilt gjennom hele. Skal prøve å få gjort det i løpet av uka, slik att jeg har litt mere kjøtt på beinet.

 

Du etterlyser flere titteler fra 2001 - vrient spørsmål ettersom jeg sjeldent husker når spill blir released...

 

Men det føste som jeg kommer på må være Operation Flashpoint - det er vel fra 2001 - og etter min mening banker halo langt ned i støvlene. Dette er uten tvil en klassiker av de grader. Kommer forsåvidt ut på xbox i sommer - noe som blir interresant.

 

Kommer ikke på flere med de kravene du stiller. Vanskelig å finne noen med samme type gameplay som halo. Men jeg kan nevne andre FPS'er til pc som ble gitt ut i 2001 og som jeg også mener er bedre en halo av forskjellige grunner.

 

Max Payne - Ga oss bullet time i 2001. Bra Film Noir stemning. Genialt enspilleropplevelse.

 

No One Lives Forever - husker ikke om dette kom i 2001 - men det er vel ikke langt i fra. Genial humor. Digg musikk. En knall opplevelse i singleplayer.

 

Return to Castle Wolfenstein - grei singleplayer men en genial multiplayer. Flammekasteren her i multiplayer gir spillet en plass i 2001 hall of fame :)

Lenke til kommentar
hehe, nei - jeg har ikke spilt gjennom hele. Skal prøve å få gjort det i løpet av uka, slik att jeg har litt mere kjøtt på beinet.

 

Du etterlyser flere titteler fra 2001 - vrient spørsmål ettersom jeg sjeldent husker når spill blir released...

 

Men det føste som jeg kommer på må være Operation Flashpoint - det er vel fra 2001 - og etter min mening banker halo langt ned i støvlene. Dette er uten tvil en klassiker av de grader. Kommer forsåvidt ut på xbox i sommer - noe som blir interresant.

 

Kommer ikke på flere med de kravene du stiller. Vanskelig å finne noen med samme type gameplay som halo. Men jeg kan nevne andre FPS'er til pc som ble gitt ut i 2001 og som jeg også mener er bedre en halo av forskjellige grunner.

 

Max Payne - Ga oss bullet time i 2001. Bra Film Noir stemning. Genialt enspilleropplevelse.

 

No One Lives Forever - husker ikke om dette kom i 2001 - men det er vel ikke langt i fra. Genial humor. Digg musikk. En knall opplevelse i singleplayer.

 

Return to Castle Wolfenstein - grei singleplayer men en genial multiplayer. Flammekasteren her i multiplayer gir spillet en plass i 2001 hall of fame :)

Gode spill du fant frem ;) NOLF og Max Payne ER skikkelig håndverk! Ingen diskusjon der. (OFP har jeg liten erfaring med dog) I NOLF kan du jo også kjøre scooter (husker ikke helt om du kan gjøre det i eneren, men i toeren kan du)

 

Nå er vi inne på det subjektive igjen da, men jeg synes det er rimelig morro å laste opp jeepen med en medspiller og kjøre rundt og skyte på alt som rører seg. Ta og prøv denne uka! Dessuten er det morsomt å kjøre tank i Halo også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...