hugoboss Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 sliter litt med den nye pcen min.. shuttle sb75g2 1024 mb 3200 ram en 160 gb s-ata disk som står i s-ata 1. en 120 gb samsung disk som står i ide 0 master og en dvd brenner som står i ide 0 TO problemer for det første er disken min på 160 gb kun 130 gb... for det andre så sliter jeg med å få s-ata disken, som XP er installert til å være den disken som systemet starter opp på. Har prøvd å sette HD/DVD på ide1 men det gikk ikke. Noen som har noen erfaringer på et slikt oppsett og har noen tips.... takker
el-asso Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Les først de to "sticky" trådene øverst: Manglende harddiskplass. SATA guide (Her står det bla. at en av og til må koble fra IDE disken for å få installert XP på SATA disken)
hugoboss Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Skrevet 18. juni 2004 (endret) uansett så er problemet løst ! ikke med at harddisken er kun 128 mb men **EDIT** Nå er alt løst ! lest litt og ting er fikset... Endret 18. juni 2004 av hugoboss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå