Gå til innhold

Bytte ut øreproppene på Nokia Handsfree HDS-3?


Anbefalte innlegg

Jeg har Nokia 6230 og er litt lei den lave lyden og bassen på Nokia Stereo Handsfree HDS-3 som fulgte med på MP3 og Radio. Har prøvd pop-port adapter og det fungerte fint tross mono, men kjekt å kunne svare telefon og bytte sang med mic knappen..

 

Har noen prøvd å modifisere HDS-3 ved å bytte ut standard øreproppene, med å lodde på noen høretelefoner i bedre kvalitet? Tenkte på ersatte med feks KOSS KSC11 eller KOSS The Plug.

 

Jeg har ikke loddet før, så lurer på om noen vet om denne jobben er enkel, slik at alle kan gjøre det? Vil lyden på headphones jeg bytter til bli dårligere enn vanlig, siden man må klippe kabelen og lodde på kabelen til kortet i mic knappen..?

 

Se link her hvor noen har prøvd lage en selv..

 

Merkelig at ikke noen 3.parts produsenter har kommet med stereo headphones med Pop-Port slik at vi kan få bedre lyd på mobiler med radio osv. Det må jo være enorm marked for det nå?? Det beste hadde vært muligheten for stereo bluetooth headphones slik at man slapp kabelen. Men ingen nye telefoner støtter visst stereo streaming av lyd idag, må støtte noe fancy... Kjipt!

Endret av MortenS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...