Gå til innhold

Tøffe og barske t-skjorter

Hvilke motiv vil du ha valgt?  

332 stemmer

1. 1. Hvilke motiv vil du ha valgt?

• Motiv 1: "Jesus"
      98
    • Motiv 2: "Bush"
      47
    • Motiv 3: "Ord deling"
      114
    • Motiv 4: "Smørkniver"
      73

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe :D Tror nok aldri jeg hadde turt å være prøvekanin... skulle jeg hatt tatovering skulle den vært PERFEKT (og da mener jeg perfekt)... Jeg hater usymmetriske ting, og skal den være der resten av livet bør det bli bra :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det er nok av folk som ikke tenker i de samme baner. Svært mye av det vi tatoverer, er coverups på tatoveringer folk har tatt på ferie. Fordelen med å ta det hos lærlinger i Norge, er at du har noen å komme tilbake til for å fikse eventuelle feil.

Menmen.. nok off-topic. :)

Skrevet

Er det mulig å få se bilder av t-skjortene? Jeg er klar for å bestille 6 stykk ord deling hvis du kan garantere at det ikke er sånt elendig trykk som går av i vask...

Skrevet

T-skjortene er ikke levert ennå, så et bilde kan jeg ikke skaffe før om 1-2 uker. Trykkeriet jeg benytter, er de samme som laget t-skjortene jeg laget for jobben. De t-skjortene er to år gamle og like fine som den dagen de ble levert.

Så jeg satser på at trykket skal holde, ja.

Skrevet (endret)

Har du et bilde av selve t-skjorte-modellen, da? Det er noen av de jeg skal bestille for som er interessert i å se hvordan de ser ut på mennesker... (At det ikke er "telt"-modell og at de ser generelt helt ok ut)

Endret av G2Petter
Skrevet

HalTan: fordi det er for en god sak? :)

G2Petter: Knipset et par bilder av den gamle t-skjorten. Dette er str. L, XL er marginalt større. Det er ikke USA-XL, altså. De fører ikke akkurat denne modellen lengre, men jeg fikk en som var tilnærmet lik. Her er også to bilder av trykket. Ansiktet kom fra et 300x200px gif-bilde, så hakkene skyldes utelukkende det. Dette er, som sagt, etter to års bruk.

absolut1.jpg

absolut2.jpg

absolut3.jpg

Gjest Slettet+9018234
Skrevet

sier bare en ting;

www.tshirthell.com

a112_a_01.jpg

mye bra der.

Skrevet

psilocybe: Trenger du hjelp eller gode priser på t-skjorter etc, så kan jeg kanskje fixe det. Fadern driver med reklame så han får t-skjorter ganske så billig. Har også trykkmaskiner for forskjellige typer klær(T-skjorter, jakker og capser etc..)

:roll:

Skrevet

Hvis du lager barne t-skjorter er det et must å ha :

"I'm proof my mom likes to fuck"

:D

Jeg vil ha Jesus t-skjorta forøvrig, så si ifra når du pumper de ut :)

Skrevet

Synes nr. 1 og 3 var kule. Nr. 2 var bare usakelig og latterlig. Nr. 4 er også kul, men er redd for at ikke alle vil ta poenget.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...