Gå til innhold

Siemens lanserer SL65


Anbefalte innlegg

Siemens lanserte i dag oppfølgeren til SL55.

 

Pressemelding finner du her.

 

Produktsiden finner du her. (takk tjohei)

 

Noen få bilder finner du her.

 

Livsstilbilder her.

 

Produktbilder her.

 

Video av mobilen finner du her.

 

Denne gangen har SL-mobilen både infrarød, VGA-kamera og en strålende 65K TFT-skjerm. Motefantasten kan nå få både design og funksjonalitet i samme pakke.

 

SL65 er i likhet med SL55 en, i mangel på bedre ord, glidetelefon (slide phone på engelsk). Mobilen veier 99 gram og inneholder et VGA-kamera som har 5x zoom og videokamera med 8fps.

 

Blitz-addon Flash IFL-600 kan settes på for å ta bilder ved dårlig belysning.

 

Mobilen skuffer ikke på spillsiden og støtter bl.a. 3D-spill. Mobilen kommer også med mange bakgrunnsbilder, logoer og polyfoniske ringetoner.

 

edit: la til tjohei sin link og la link til mange bilder

edit: si gjerne i fra om jeg har skrevet noe feil :)

edit: la til video av mobilen

 

Så, hva synes dere? :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, men det nye designet til Siemens er rett og slett mindre pent, etter min mening.

 

Og så planlegger de ikke lansering før i september, hvilket vil si at den kommer i butikkene her i november/desember... det vil ha kommet svært mye fint innen den tid. Siemens er for treige til å få ut nye telefoner. Når f.eks. Nokia annonserer telefoner, er de på markedet kort tid etter.

 

Har vært Siemens-bruker i mange år, og har hatt det meste av Siemens, men de nye har jeg ikke sans for :D

Lenke til kommentar
Sorry, men det nye designet til Siemens er rett og slett mindre pent, etter min mening.

 

Og så planlegger de ikke lansering før i september, hvilket vil si at den kommer i butikkene her i november/desember... det vil ha kommet svært mye fint innen den tid. Siemens er for treige til å få ut nye telefoner. Når f.eks. Nokia annonserer telefoner, er de på markedet kort tid etter.

 

Har vært Siemens-bruker i mange år, og har hatt det meste av Siemens, men de nye har jeg ikke sans for :D

Må si at dette innlegget ditt inneholder mest tull :)

 

Klart at funksjonaliteten har endret litt på designet. Men det er fint lite endring, med tanke på at skjermen har fått en kraftig oppgradering, de har lagt inn et VGA-kamera og gitt den betydelig mere minne.

 

Det du sier om at den ikke kommer hit for november/desember. Hva for no tull er det? Siemens pleier å holde datoene sine, og vi ser jo at CX65 og M65 dukker opp her nå straks. Sier de september er det da ingen grunn til å tro at den ikke kommer i september.

 

De lansere altså telefonen ca 3 mnd. før den kommer ut, det er da ikke særlig mye? Du sier nokia presenterer mobiler rett før de kommer på markedet, det stemmer da overhodet ikke. Se f.eks. 9500, den ble lansert tidlig i år, men kommer ikke før på slutten av året. Se også f.eks. 5140. Den ble lansert i november i fjor, og har enda ikke kommet! Kunne funnet flere eksempler om jeg hadde giddet.

 

Selvfølgelig, design er en smaksak men resten du skriver er tull ;)

Lenke til kommentar
Må si at dette innlegget ditt inneholder mest tull :)

 

Det du sier om at den ikke kommer hit for november/desember. Hva for no tull er det? Siemens pleier å holde datoene sine, og vi ser jo at CX65 og M65 dukker opp her nå straks. Sier de september er det da ingen grunn til å tro at den ikke kommer i september.

For det første: Om du synes innlegget mitt er "tullete", eller på annen måte ikke tiltaler deg og dine meninger, så er det vel like greit om du holder det for deg selv. Det er vel svært få som er interessert i hva du mener og tror om innleggene til andre forumbrukere - og det virker bare useriøst fra din side.

 

Siemens har ikke akkurat noen god historie når det gjelder å holde datoer. Eks. SX1. Hvor lenge ventet vi ikke på den? Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge.

 

Om Siemens sier september, så tenker jeg oktober og november med en gang. De datoene som er skrevet i pressemeldingene til Siemens er stort sett lanseringsdatoene for det kontinentale Europa. Det tar normalt en måned eller 2 ekstra før de kommer hit. M65 er f.eks allerede i salg på kontinentet. Det er ingen nettbutikker som har den enda i Norge, så langt jeg kan se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...