Gå til innhold

Kva musikk liker du..


Litejk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meshuggah!  :!:  Tror dere bare er misunnelige på Blink 182 jeg, for at de faktisk er kjent! ;)

5637848[/snapback]

Meshuggah-gutta kan spille det Blink spiller med armene bindt på ryggen og en sint løve limt fast på magen.

 

Hvorfor skulle vi være missunelige? Hører heller på noe mindre kjent og bra, enn noe som er verdenskjent og ræva. Beklager. Men kanskje du skal prøve å utvide musikksmaken din litt? Finnes andre artister/band enn Blink og Eminem der ute :)

Endret av kaiern
Lenke til kommentar
Hvorfor skulle vi være missunelige? Hører heller på noe mindre kjent og bra, enn noe som er verdenskjent og ræva. Beklager. Men kanskje du skal prøve å utvide musikksmaken din litt? Finnes andre artister/band enn Blink og Eminem der ute :)

5637875[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig.

 

Moralen er:

Det hjelper lite at bandet er kjent når musikken er elendig.

 

Ta en titt på litt mer tekniske band du anietsoj, så vil du raskt se at det ikke holder med en bolle for blink, de må ta seg minimum to.

Lenke til kommentar

anietsoj: Ting som er populære blir ikka automatisk bra

Kai: Hvem bryr seg hvor teknisk flinke et band er? Blir teit å klage på, særlig med tanke på at det et snakk om et punka band.

 

Og sist: Tromissen til Blink 182 er skitflink, skjønner forresten ikke at han gidder å spille i det bandet men han om det...

 

Hvorfor mener dere at de ikke er flinke til å spille? De spiller jo ikke feil eller noe, gjør de?

De gjør de sikkert, men det er punkband. Punk og perfeksjonisme er autonymer!

 

Forøvrig så bommer fks. tromissen i det teknisk anerkjente bandet Dream Theater både her og der. Han har likevel fått utallige priser for trommelomingen sin.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Nå er vel ikke akkurat poenget til Blink å spille ræva av andre band heller. De prøver vel bare å lage fengende pop-punk, noe jeg synes de gjør veldig bra. Å dra sammenligninger med med Meshuggah er jo bare tåpelig, da det er en helt annen type musikk.

Hører ikke så veldig mange disse AC/DC-trommisen for det han gjør, og han spiller jo fire flate hele vegen.

Lenke til kommentar
Nå er vel ikke akkurat poenget til Blink å spille ræva av andre band heller. De prøver vel bare å lage fengende pop-punk, noe jeg synes de gjør veldig bra. Å dra sammenligninger med med Meshuggah er jo bare tåpelig, da det er en helt annen type musikk.

Hører ikke så veldig mange disse AC/DC-trommisen for det han gjør, og han spiller jo fire flate hele vegen.

5640243[/snapback]

 

+1

Lenke til kommentar
Meshuggah!  :!:   Tror dere bare er misunnelige på Blink 182 jeg, for at de faktisk er kjent! ;)

5637848[/snapback]

Om du fortsetter å prate dritt om band som faktisk spiller ræva av Blink, skal jeg personlig kjøre Meshuggah så høyt opp i tarmsystemet ditt at du ikke aner hva som skjer deg!

 

Blink 182: 4/4-delstakter, typisk pop-punk vokal, rævkjørt gitarspill og sugene trommer.

Meshuggah: De sykeste takter og signaturer du får tak i. Heftig vokal. Sykt gitar og basspill (meget bra, med andre ord). Trommene på Meshuggah. Det er et eget kapittel.

 

Nå som du faktisk ser forskjellen, kan du ta en titt på Meshuggah, og se om du skjønner noe. :)

 

Om vi er misunnelige? Neh. Er nok heller provosert over ignoranse fra en viss bruker. Nemlig deg.

 

Jeg hører forresten på metal. Mest av den ekstreme sorten. Daumetall.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Å dra sammenligninger med med Meshuggah er jo bare tåpelig, da det er en helt annen type musikk.

5640243[/snapback]

Så fordi Blink spiller pop-punk skal de ikke kunne være gode musikere?

5640750[/snapback]

 

Jo, men det er lattis å si at de suger fordi dem ikke spiller musikk som er like teknisk som Meshuggah.

Å si at Travis Barker er en dårlig trommis, gidder jeg ikke kommentere en gang. Det sier bare om hvor lite enkelte her kan om å spille trommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...