crosworth Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Noen som veit av et bra formateringsprogram?? Til FAT16
trn100 Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 (endret) Joda... Med FORMAT.COM - kan til og med bruke den versjonen som følger med XP... FORMAT X: /FS:FAT = FAT 16 FORMAT X: /FS:FAT32 = FAT32 FORMAT X: /FS:UDF =UDF FORMAT X: /FS:NTFS = NTFS "Det enkleste er ofte det beste!" :-) Edit: Mulig eldre FORMAT versjoner var .EXE filer... Endret 18. juni 2004 av trn100
HilRam Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Dersom du ikke føler deg modig på å skrive i command line, kan du jo bruke Datamaskinbehandling --> Diskverktøy, og derfra opprette partisjon og formatere. Du velger filsystem -FAT16. OBS. Du må ha partisjon ikke større enn 2GB dersom dette skal gå!
crosworth Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Skrevet 18. juni 2004 Ok.. Takk for svarene! Har løst problemet no..
Thorsen Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Ok.. Takk for svarene! Har løst problemet no.. Bare lurte, hvorfor skal du ha fat 16?
Slazenger Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Du trenger ikke å formatere hva er vits??? Hvis du har virus så bare sell pc å kjøp deg en ny. verre er det ikke
Thorsen Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Du trenger ikke å formatere hva er vits??? Hvis du har virus så bare sell pc å kjøp deg en ny. verre er det ikke Mye stress for å bli kvitt et virus, skulle jeg kjøpt ny pc for hver gang jeg fikk virus, måtte jeg også skaffet meg mer inntekter. Du vet det er jo mye billigere å fjerne et virus (hvis det er dette det er snakk om) enn å kjøpe ny maskinvare.
wil Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 off, er vel samme om man er fattig eller rik vel. mye bedre å formatere harddisken hvis man har virus enn å selge den. eller kanskje skaffe seg et virusprog.
Thorsen Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 (endret) ka er dy fattig eller noe ?? Har ikke råd til å kjøpe nye pc-er hele tiden iallefall. Edit: For å si det på en annen måte: Hvis noe er galt med bilen, skal jeg da selge den (får ikke mye for den hvis den ikke funker, men jeg får iallefall et dårlig rykte) og kjøpe en ny isteden for å sette den til reperasjon på et verksted? Er ikke god økonomi å holde på sånn. Endret 20. juni 2004 av Thorsen
Thorsen Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Jævla fatti luus Nå glir jo dette helt off topic, men hvis du har så mye penger Slazenger, kan du sende meg en PM og jeg kan garantere deg at jeg vil hjelpe deg å bli kvitt dem
Dʋgɢtung Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Jævla fatti luus [OFFTOPIC] Rapportert. [/OFFTOPIC]
wil Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Slazenger: det der var veldig unødvendig og si. kjøper du pc hver dag du eller? det er nemmelig ikke alle som gjør det.
Black Star Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Ro deg ned, Slazenger. Fortsett on-topic, ellers stenges posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå