Gå til innhold

Babethread v2.0 - Modem warning!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ekstremt mange av postene dine er "user posted image" Snekker'n... Mulig det bare er PC'en min men...

Endret av ADT
Skrevet
Ekstremt mange av postene dine er "user posted image" Snekker'n... Mulig det bare er PC'en min men...

Les første posten!! :thumbup:

Sorry, forstod ikke helt hva du mente der, men laster ned opera nå :) Trodde Maxthon ville gjøre nytten jeg... Men for ikke å bli off-topic:

b60_7.jpg

Skrevet (endret)

Vel,vel . Nå har jeg sjekket de siste 25 sidene og der fant jeg 5 innlegg som ikke virket og alle var linket fra samme siden som for tiden er nede .

Hvor EXTREMT dette er kan vel diskuteres, med tanke på anntall poster jeg har på disse sidene :whistle:

PS: Jeg leser alltid første post . :hmm:

Endret av Snekker`n
Skrevet

Vel,vel . Nå har jeg sjekket de siste 25 sidene og der fant jeg 5 innlegg som ikke virket og alle var linket fra samme siden som for tiden er nede .

Hvor EXTREMT dette er kan vel diskuteres, med tanke på anntall poster jeg har på disse sidene :whistle:

PS: Jeg leser alltid første post . :hmm:

Jeg sikta ikke til deg! :p

Men til topic:

cul_102.jpg

cul_106.jpg

cul_110.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...