Gå til innhold

Babethread v2.0 - Modem warning!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye bra posting

 

Trenger dog litt hjelp. Og regner med at det er noen som kan foto her.

 

 

Jeg har et Canon 350 kit med standard linse. Og er litt usikker på det med blits.

Tok noen bilder av min kjære i går, men blitsen gjør henne så hvit i ansiktet :(

 

eks:

 

http://static.flickr.com/49/152374246_5016f88938_o.jpg

 

Hvordan får jeg til dette uten å ødelegge den lille brunfargen som er? Kjøpe en ekstern blits/lampe?

 

Ideer?

 

Btw: Hun er ikke så hot at jeg hotlinker bildet

6167010[/snapback]

 

1. Du setter kamera på stativ. slår av blitsen. og bruker bare soft lys til å lyssette henne. Stearinlys, lamper, sollys osv...

2. Bruk forskjellige papirsorter, flere lag, forskjellige farger, tøystykker osv til å dempe lyset i blitzen.

 

Prøv det! Så skal du se at bildene blir NICE! :thumbup:

 

mvh pwd3679

Lenke til kommentar
Mye bra posting

 

Trenger dog litt hjelp. Og regner med at det er noen som kan foto her.

 

 

Jeg har et Canon 350 kit med standard linse. Og er litt usikker på det med blits.

Tok noen bilder av min kjære i går, men blitsen gjør henne så hvit i ansiktet :(

 

eks:

 

http://static.flickr.com/49/152374246_5016f88938_o.jpg

 

Hvordan får jeg til dette uten å ødelegge den lille brunfargen som er? Kjøpe en ekstern blits/lampe?

 

Ideer?

 

Btw: Hun er ikke så hot at jeg hotlinker bildet

6167010[/snapback]

Still ned blitsen (gjøres vel i andre fane på kameraets innstillingsmeny).

Still inn hvitballansen på manuell, ta et bilde av et hvit ark (som er opplyst av et varmt lys, eks. stearinlys, glødelampe, ikke lysrør etc.) velg dette som hvitballansebilde. (du må vel bruke blits her.)

 

Pass på at bildet ikke blir overeksponert, spesielt ikke i ansiktsområder. Du kan eventuelt gå ned 1/3 i eksponeringsnivå (heter vel eeegentlig ikke dette), til det ser bra ut.

 

Tar du bildene i raw-format kan du endre fargetonene med programvaren som fulgte med kameraet.

 

Velger du kjøpe en ekstern blits bør du kjøpe en blits som har justerbart hode. Gjør det mulig å lyse opp personer uten at du sender all blits i ansikt, men blitsen reflekteres fra vegger og tak.

 

Her kan det jo lønne seg å spørre dersom du vil ha bedre svar. Foto av nakene damer kan vel kalles portrettfoto.

:p

Lenke til kommentar
Mye bra posting

 

Trenger dog litt hjelp. Og regner med at det er noen som kan foto her.

 

 

Jeg har et Canon 350 kit med standard linse. Og er litt usikker på det med blits.

Tok noen bilder av min kjære i går, men blitsen gjør henne så hvit i ansiktet :(

 

eks:

 

http://static.flickr.com/49/152374246_5016f88938_o.jpg

 

Hvordan får jeg til dette uten å ødelegge den lille brunfargen som er? Kjøpe en ekstern blits/lampe?

 

Ideer?

 

Btw: Hun er ikke så hot at jeg hotlinker bildet

6167010[/snapback]

Still ned blitsen (gjøres vel i andre fane på kameraets innstillingsmeny).

Still inn hvitballansen på manuell, ta et bilde av et hvit ark (som er opplyst av et varmt lys, eks. stearinlys, glødelampe, ikke lysrør etc.) velg dette som hvitballansebilde. (du må vel bruke blits her.)

 

Pass på at bildet ikke blir overeksponert, spesielt ikke i ansiktsområder. Du kan eventuelt gå ned 1/3 i eksponeringsnivå (heter vel eeegentlig ikke dette), til det ser bra ut.

 

Tar du bildene i raw-format kan du endre fargetonene med programvaren som fulgte med kameraet.

 

Velger du kjøpe en ekstern blits bør du kjøpe en blits som har justerbart hode. Gjør det mulig å lyse opp personer uten at du sender all blits i ansikt, men blitsen reflekteres fra vegger og tak.

 

Her kan det jo lønne seg å spørre dersom du vil ha bedre svar. Foto av nakene damer kan vel kalles portrettfoto.

:p

6173283[/snapback]

 

Vist jeg får sett motivet så er det lettere for meg å hjelpe. Jo mere nude jo lettere er det for meg :p

Lenke til kommentar
Mye bra posting

 

Trenger dog litt hjelp. Og regner med at det er noen som kan foto her.

 

 

Jeg har et Canon 350 kit med standard linse. Og er litt usikker på det med blits.

Tok noen bilder av min kjære i går, men blitsen gjør henne så hvit i ansiktet :(

 

eks:

 

http://static.flickr.com/49/152374246_5016f88938_o.jpg

 

Hvordan får jeg til dette uten å ødelegge den lille brunfargen som er? Kjøpe en ekstern blits/lampe?

 

Ideer?

 

Btw: Hun er ikke så hot at jeg hotlinker bildet

6167010[/snapback]

 

BULLSHITBINGO! :tease:

 

Click here for a nice pussy

Endret av o-haavard
Lenke til kommentar
Hey...Jeg har ikke fått det til enda. Hjertet stopper nesten helt oppe og jeg får ikke frem siste "inverntory".

6176403[/snapback]

Bare og pelle, analkuler ut og inn, kysse munn og pupp, vibratur litt forskjellig, slikke og kose. Til slutt kommer en dildo som kan kjøres i munn og mus :innocent:

Lenke til kommentar

:!:

Hheheh...kom over noe sneddig..

 

Make Her Come!

6172928[/snapback]

Jeg får ikke av ho trusa :(

 

EDIT: jo der kom den

6174628[/snapback]

Klart å få a til å komme ennå? Tok tid, men det funka til slutt! :w00t:

6175968[/snapback]

 

hehe. klarte det jeg å :p....ganske dust egentlig ;)

6175985[/snapback]

 

 

Brukte ca 10 min, men fikk henne kun på 80%. hmmm...ka æ gjord feil? :!:

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...