Gå til innhold

Mozilla Firefox 0.9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en hyggelig overraskelse da jeg skiftet gtk tema i sta - firefox ble også endret! :) Har det alltid vært slik? Brukte et neo-noe tema til ff-0.8 (som fulgte med).

Nå ser ff nesten like godt ut som epiphany, eneste er ikonene som har alfor stor padding.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør at firefox skal bli standard i Gnome 2.8. Da får vi kansje ryddet opp i standard-browser-tullet på Linux-plattformen! EN stabil, rask, og BRUKERVENNLIG browser som er STANDARD. Akurrat som IE i Windows (flamebait jeg vet... Men det er sant). Gamle mozilla har jo forsøkt å få til dette, men feilet ved å være treig og stygg.

/me laste ned firefox :p

- JESS! enda en nettleser! Har bare hmmm.... Ephiphany (umulig å stave...), Mozilla, Opera, konquerror, Lynx (hehe... Den er nevnt sammen med Mosaic (har den liggende på en diskett... Kjør det på en 386 med win3.11 og 8 mb ram, og du holder garantert permanent kjeft om treige browsere. (hmm... deg gjorde ikke jeg i sted...)) som eksempel på den HELT NYE TEKNOLOGIEN "hypertekst" i boka mi "Bruk Internet!" (dette var før språkrådet hadde hørt om nettet og rukket å blande seg inn) fra 1994. Den boka er btw. ganske nyttig som unix-lærebok :D - må se å få prøvd gopher! (står blant annet også om vi der - "fin gammel årgang - vi" i kapittelet om editorer. Gammel, annbefalt lesning!))

*mimre*

Skrevet
Plagsomt at Firefox 0.9 ennå ikke er i "pacman".. :/ Tregt det går'a!

*Plystre litt...*

Ebuild har vært ute siden dag 1.

*Plystre mer...*

Skrevet
*kosepå* epiphany og Opera :D

altså, gidd å gå offtopic *lamer*.....

:devil::p

Menmen, sånn uansett så er FireFox best... - Men Egil, det må jo bety at den ALDRI kommer inn da - dét er jo bare hemmis. Driter i om den ikke er kompatibel, jeg kan heller bare skrive inn alle passordene osv på nytt og håpe at de ikke forandrer layouten like ofte.

• 2 uker senere...
Skrevet
Tror jeg venter til flere av extension'ene kommer til det nye opplegget. Jeg er avhengig av tabbrowser-extensions, all-in-one gestures og adblock.

De to sistnevnte fungerer fint. Jeg bruker de selv om de egentlig ikke støttes av 0.9.1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...