Gå til innhold

Er dette rett av mpx?


Anbefalte innlegg

Litt OffTopic: Jeg kjøpte samme kort som trådstarter, hadde 100 fps stabilt rett ut av eska - med noen unntak i aztec og ved mye smoke.

 

Etter å ha inst. andre drivere og optimalisert config har jeg stabilt 100 fps uansett.

 

En annen sak er at jeg ikke spiller cs særlig mer... nå er det Joint Operations som gjelder. Der hadde jeg store problemer med catalyst-drivere, men med omega sine så gikk alt som kniv i varmt smør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter mye mas kom denne:

 

Hei iigjen

 

Jeg skal ta kortet i retur, du har fått returnr. 3021442

 

Og du kan sende varen tilbake ti.

 

MPX

Returef: 3021442

Gneisveien 10

3221 SANDEFJORD

 

Har du et kontonr.som vi kan overføre pengene til?

 

Jeg vant frem :w00t:

Hvor ble det av det kortet du skulle bestille istedenfor da? x800 kortet?

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

Hehe, humrer litt, flott at du vant frem, skulle bare mangle.

 

Som snekkern sier det er en del av gamet å drive postordre, retur må en innkalkulere.

 

Årsaken til at mpx og andre er endel kranglevoren er selvsagt at marginene er utrulig små når det gjelder data, dvs for alle som ikke tar kvanta 100 + fra fabrikant.

 

Har en norsk distributør kan en maks regne med ca 3 - 8 % avanse. DVS, at på en vare til 1240, bare for å benyttet et enkelt tall har en mellom 30 - 80 kr fortjeneste.

 

Skjønner ikke at mpx har tid og råd til å krangle på helt innlysende ting i henhold til kjøpslovev. En ansatt koster min. kr 250,- pr time inkl. sosiale kostnader. DVS. min kr 4,15 pr min. (kjeder meg så regner litt for morro)

 

Distributørpris til forhandler for nevnte kort : kr 1 730,- inkl. mva

Mpx pris for nevnte kort. kr 1 945,- inkl. mva

 

Fortjeneste på kortet: kr 173,-

 

Så rent økonomisk burde de sparke personen som sitter å behandle retur på den måten du ble behandlet, da hadde de spart litt utgifter i en ellers presset bransje...

 

hmm, faktisk et kort med høyere avanse en normalt....

 

Moralen er vel at alle som handler på postordre bør sette seg litt inn i loverket, for jeg vedder på at det er en stor % som godtar 10% reduskjon, ellers ville ikke MPX ha forsøkt seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...