Gå til innhold

Har prøvd Samsung E710 (ol versjon)


Anbefalte innlegg

Damen min kjøpte seg en Samsung E710 igår.

Nå var jeg i utgangspunktet negativ til den, på grunn av menyen, bekreftelseslyder og flere andre ting.

 

Jeg må nå bare legge meg flat i støvet, å si at samsung e710 er en skikkelig fet telefon, menyen kan du velge hvordan skal være, alt i fra den typen du har på SE t630, eller store ikoner i foldere, som på de gamle nokia telefonene.

 

Ellers var det fotolyset ganske okay til sitt bruk, og videoklippene, som var sammensatte bilder, fungerte overraskende bra.

 

Mange nye animasjoner var det også. Ytterskjermen var greiere å forholde seg til, når den bare var i mange gråtoner. Det ble på en måte litt enklere å se hva som foregikk på displayet.

 

Til dere som lurer på denne, og ikke har behov for BT og Epost osv, slå til. Den var skikkelig fet :thumbup:

Endret av geron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Molna: Er det bare jeg som synes du er veldig negativ til andre sine meninger?

 

Han synes E710 er fet og at du ikke synes trenger ikke å bety at den ikke er det...

 

Og det at han syns den er bra trenger ikke å bety at han ikke har hatt noen bra mobil før han har sett på denne.

Lenke til kommentar
geron: hvilke mobiler har du hatt tidligere, siden du synes E710 er så fet?

 

Har brukt E710 siden i fjor jeg, men har enda ikke funnet noe fett med den. Den er lekker, men that's it.

Og 99% identisk med den billigere E700...

om du tar deg tid til og lese hans signatur står det 6600 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...