Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Installasjon av ADSL


Anbefalte innlegg

Kor mange leiarar treng ein mellom splittar og modem? Er det avgrensa lengd på kabel mellom splittar og modem? Har tre ledige trådpar liggjande i veggen, men det er nokre meter mellom der splittar og modem vert plassert, går dette bra?

Endret av _hauken_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kor mange leiiarar treng ein mellom splittar og modem? Er det avgrensa lengd på kabel mellom splittar og modem? Har tre ledige trådpar liggjande i veggen, men det er nokre meter mellom der splittar og modem vert plassert, går dette bra?

Et par , det går helt fint i de aller fleste tilfellene og lege på endel meter mellom splitter og modem med mindre linja di er helt på grensa.

Lenke til kommentar
Et par , det går helt fint i de aller fleste tilfellene og lege på endel meter mellom splitter og modem med mindre linja di er helt på grensa.

Høyrest bra ut! Korleis kan eg finne ut kor langt unna eg er sentralen? Meinar å ha lese noko om ei teneste der ein kunne søkje på telefonnummer og få opp linjelengd.

 

I kva pinnar koplar eg dette trådparet? Vert vel RJ-45 i eine enden og ei fast kontakt i den andre, tenkjer eg. Må ein tenkje på polaritet?

Lenke til kommentar
Høyrest bra ut! Korleis kan eg finne ut kor langt unna eg er sentralen? Meinar å ha lese noko om ei teneste der ein kunne søkje på telefonnummer og få opp linjelengd.

I kva pinnar koplar eg dette trådparet? Vert vel RJ-45 i eine enden og ei fast kontakt i den andre, tenkjer eg. Må ein tenkje på polaritet?

Det finner du ikke uten tilgang til systemene til TN.

Det er pinne 4 og 5 som benyttes, polaritet betyr lite men det det er jo greit og holde en viss orden.

Lenke til kommentar
Men det første du prøver hvis du får en ustabil linje, er selvfølgelig å bruke en kortere kabel mellom splitter og modem  :yes:

Naturlegvis er det det. Men vil det vere betre om eg legg desse ekstra meterane før splittaren, slik at all telefonitrafikk vil gå via rommet der datamaskina står? Eller gjer ikkje dette nokon skilnad? Trur uansett eg går for denne løysinga, dersom ho ikkje fører med seg vesentlege ulemper, sidan eg då kan montere splittaren mindre synleg.

 

Kva skøytar ein forresten telekabel med? Kan ein bruke vanlege "sukkerbitar" eller er det betre med slike "dingsar" med ei seig masse i?

Endret av _hauken_
Lenke til kommentar
Men det første du prøver hvis du får en ustabil linje, er selvfølgelig å bruke en kortere kabel mellom splitter og modem  :yes:

Naturlegvis er det det. Men vil det vere betre om eg legg desse ekstra meterane før splittaren, slik at all telefonitrafikk vil gå via rommet der datamaskina står? Eller gjer ikkje dette nokon skilnad? Trur uansett eg går for denne løysinga, dersom ho ikkje fører med seg vesentlege ulemper, sidan eg då kan montere splittaren mindre synleg.

 

"Ka skøytar ein forresten telekabel med? Kan ein bruke vanlege "sukkerbitar" eller er det betre med slike "dingsar" med ei seig masse i?"

 

Tror du skal gå "for slike dingsar"

 

http://www.clasohlson.no/shop/store/main.a...2%3A29+PM#q7465

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...