Gå til innhold

Hvilken mobil gir deg det verste førsteintrykket.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...jeg må innrømme at jeg aldri har blitt så skuffet som når jeg fikk SL55 i hånda... Fra å se ut som en solid juvel i reklamen, så åpenbarte det seg et billig kinderegg i hånda mi...

 

Og hva var forresten dealen med den høytalersprakingen kombinert med elendige bilder av natur? :roll:

Lenke til kommentar

Siemens er mitt "favoritt merke", men Siemenes MC60 fortjener bare kritikk. Dritt telefon :thumbdown:

 

men kule funksjoner har den, radio og lommelykt 

 

Skru skjermen på nyere mobil på full peising, da har du en fin lommelykt :green:

Endret av MadsES
Lenke til kommentar

Kom på en tlf som er relativt ny: Samsung e700, ja den ser godt ut, men herregud for en tragisk mobiltelefon! Utrolig tungvindt og nærmest plagsom mobil i bruk.

En ting jeg også har erfart at å sende e700 mms'er til nokia 6600 er utrolig tungvindt, man må faktisk bruke et filbehandlingsprogram for å få "ut" bildene...

Synes den også er relativt overpriset med tanke på hva du får.

Mange er nok uenige med meg men dette er min mening som jeg står 100% bak.

Lenke til kommentar

Hadde veldig lyst på MC60 men droppa den ganske fort. Etter den hadde jeg lyst på ST55 men leste testen på amobil og droppet den og. Har sett de i virkeligheten senere og de ga et veldig dårlig førsteintrykk.

 

Selv om E700 har endel ting ved seg som er veldig dårlig og det at den er overpriset vil jeg ikke si at den gir et dårlig førsteintrykk. Lg G5400 derimot er en klapptelefon som gir dårlig førsteintrykk, den kjennes ut som en leketelefon når du åpner den. Ihvertfall hvis du har E700 i den andre handa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...