Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Når jeg joiner en server i BF Vietnam så blir jeg kicked med en gang loadingen er ferdig! Noen som har peiling på hvorfor?
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Har hatt samme problemet, jeg tror det er på grunn av PunkBuster. Ting du kan gjøre er: 1. Finn en annen server å spille på. 2. Hvis serveren er veldig viktig for deg, hvis det f.eks. er klanserveren din (his du er med i klan så klart), kontakt admin og prøv å overtale ham til å skru av PunkBuster. Kan ikke komme på noe annet å gjøre, og hvis PunkBuster ikke er på, har jeg ikke peiling.
Trafalgar Law Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 prøv cl_pb_enable i console før du connecter, eller mens du connecter (hvis det var sånn det var )
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 (endret) Jeg reinnstalerte spillet og da funket det. Hadde punkbuster enablet forresten. Takk for hjelpen likevel Endret 14. juni 2004 av Slettet-p4PIYwb6
Croyfer Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 (endret) Du hadde vel ingame-nick "Player" tenker jeg! Endret 14. juni 2004 av Croyfer
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Du hadde vel ingame-nick "Player" tenker jeg! Aha.
Croyfer Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Du hadde vel ingame-nick "Player" tenker jeg! Aha. Klassiker
Artistic.Hipster Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Trodde bare navnet skiftet jeg? Til f.eks. "Player_2"
Croyfer Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Trodde bare navnet skiftet jeg?Til f.eks. "Player_2" Det gjør det, men enkelte severe (MANGE) har Player* i banlista - kan ikke ha en masse folk på servern med samme nick...
Togo Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Det er også en bug som gjør at du blir kicka uten grunn. Dèt er tåpelig! Slikt burde blitt fikset på dagen!
Elensar Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Når du har problemar med punkbuster må du installere bfv på nytt!
Croyfer Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Det er også en bug som gjør at du blir kicka uten grunn. Dèt er tåpelig! Slikt burde blitt fikset på dagen! Det er ikke en bug - det er slik serverene er innstilt.... Når du har problemar med punkbuster må du installere bfv på nytt! Er dette noe du har funnet ut av av deg selv? Hvis du/man har problemer med PB så burde man oppdatere på www.punkbuster.com - prøv den manuelle metoden hvis pbweb.exe gir deg feilmeldinger eller andre problemer... Les også disse forumpostene her - hjalp meg da jeg hadde problemer med PB en gang i tiden -> http://forums.jolt.co.uk/showthread.php?threadid=272203 Hvis du har problemer med PB, så kan det _kanskje_ hjelpe å reinstallere PB, men du trenger ikke å installere BF:V/BF på nytt...
Artistic.Hipster Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Hater PB, blir kicket hele tiden(to ganger rett etter hverandre nå, og i tilegg så ledet jeg begge gangene ) men nå prøver jeg oppdateringen en gang til, håper det virker
Croyfer Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Hater PB, blir kicket hele tiden(to ganger rett etter hverandre nå, og i tilegg så ledet jeg begge gangene ) men nå prøver jeg oppdateringen en gang til, håper det virker Hvike feilmeldinger får du ?
Togo Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Det er ikke en bug - det er slik serverene er innstilt.... Innstilt på hva? Kicke folk når de skyter folk? Ikke har jeg for høy ping heller. Ingen grunn til å bli kicka pga full server heller, siden det var 20/28 folk på den.
Croyfer Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Det er ikke en bug - det er slik serverene er innstilt.... Innstilt på hva? Kicke folk når de skyter folk? Ikke har jeg for høy ping heller. Ingen grunn til å bli kicka pga full server heller, siden det var 20/28 folk på den. Nå mener jeg at du blir kicka hvis du har "Player"-nick.. Hvis du ikke har det navnet så er det vel noe annet som spiller inn...
Togo Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 (endret) Jeg har ikke noe "player"-nick, nei. Thus, må være en bug. Endret 23. juni 2004 av HeavenHell
Croyfer Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 (endret) Thus, må være en bug. Har aldri opplevd dette i BF hvertfall... Endret 23. juni 2004 av Croyfer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå