Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor kjøper jeg KUNN et domenenavn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PayPal er trygt, jeg bruker PayPal ca. 3-4 ganger i mnd og har hatt ingen problemer.

 

Bare pass på at det faktisk er PayPal du logger deg inn på og aldri svar på de epostene du av og til får "dear paypal user" +++

 

Send meg en PM, jeg kan registere .com.net.org.info.us.biz for deg til en billig penge. Men da må du ha egen NS server, anbefaler deg her:

 

ZoneEdit.com

Lenke til kommentar

Du kan ikke sette opp din egen NS hvis det er det du mener. Hverken kjente eller ukjente vil finne siden din da. Da må de kunne IP-adressen din eller bruke din personlige DNS server som sine. Med egen NS server så vil det funke fint kun hos deg...

Hvis ISP tillater det kan hostmaster la deg styre egen DNS.

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere i tråden, bruk godaddy evt joker.com

 

Godaddy er vel en av gigantene på verdens nivå, mens joker er vel den største registraren i europa.

 

Begge disse tilbyr gratis dns tjeneste (i alle fall joker), og du betaler ikke mange kronene for selve domenet.

Lenke til kommentar
Som sagt tidligere i tråden, bruk godaddy evt joker.com

 

Godaddy er vel en av gigantene på verdens nivå, mens joker er vel den største registraren i europa.

 

Begge disse tilbyr gratis dns tjeneste (i alle fall joker), og du betaler ikke mange kronene for selve domenet.

Joker er vel å bra så lenge du ikke skal flytte fre dem. Det som er viktig er at kundene har full admin rett til sitt domene slik at de kan flytte når og hvor de vil og at de har mulighet til dns mail og domene fwd

Lenke til kommentar
Som sagt tidligere i tråden, bruk godaddy evt joker.com

 

Godaddy er vel en av gigantene på verdens nivå, mens joker er vel den største registraren i europa.

 

Begge disse tilbyr gratis dns tjeneste (i alle fall joker), og du betaler ikke mange kronene for selve domenet.

Joker er vel å bra så lenge du ikke skal flytte fre dem. Det som er viktig er at kundene har full admin rett til sitt domene slik at de kan flytte når og hvor de vil og at de har mulighet til dns mail og domene fwd

Jeg flyttet et av domene mine fra joker for 2 uker siden, dette gikk smerte fritt.

Leste informasjonen jeg fikk på mail og fulgte den til punkt og prikke.

Voila domenet var flyttet dagen karanten var over.

 

I 90% av tilfellene av tilfellene ved flytting av domener så er det som regel brukerne som sleiver

Lenke til kommentar
www.registerfly.com tilbyr forwarding. Dette fungerer glimrende. Jeg har siden på en server på skolen og bruker domenet jeg kjøpte for 80kr i året.

jeg bruker også registerfly. billig og veldig bra. de har det meste du trenger. til og med egne dns'er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...