Gå til innhold

San Andreas Screens


Döden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fremdeles skuffa over valg av setting/story.....

Tror at dette kan bli helt konge jeg. Hva slags setting ville du helst hatt da???

De kunne satt story til f.eks. rundt 1950

De kunne ha gjort en sprø vri, og satt settingen i 2020 eller noe

 

Men neida, de måtte velge nåtid i en ghetto-setting. Det syntes jeg er utrolig dårlig oppfinnsomhet. Enda mere hip-hop-crap. Bare fordi "alle" syntes dette miljøet og musikken er så utrolig bra. Jeg er helt sinnsykt lei... :thumbdown:

Hmm.... det hadde vært litt bra ja.. men, må si at det hadde vært cool om settingen hadde vært 70 tallet da. Litt *Flower-Power*

Lenke til kommentar
fremdeles skuffa over valg av setting/story.....

Tror at dette kan bli helt konge jeg. Hva slags setting ville du helst hatt da???

De kunne satt story til f.eks. rundt 1950

De kunne ha gjort en sprø vri, og satt settingen i 2020 eller noe

 

Men neida, de måtte velge nåtid i en ghetto-setting. Det syntes jeg er utrolig dårlig oppfinnsomhet. Enda mere hip-hop-crap. Bare fordi "alle" syntes dette miljøet og musikken er så utrolig bra. Jeg er helt sinnsykt lei... :thumbdown:

Hmm.... det hadde vært litt bra ja.. men, må si at det hadde vært cool om settingen hadde vært 70 tallet da. Litt *Flower-Power*

*flower-power* var 60-tallet.

Lenke til kommentar
Kommer San Andreas på XBOX? I så fall når kommer det da?

det er vel heller tvilsomt at det kommer til x-box da det er den største konkurrenten til ps2 (som gta er eksklusivt for). men det kan hende at det kommer om nokre år, sånn som gta3/vice city gjorde.

Lenke til kommentar
Kommer San Andreas på XBOX? I så fall når kommer det da?

det er vel heller tvilsomt at det kommer til x-box da det er den største konkurrenten til ps2 (som gta er eksklusivt for). men det kan hende at det kommer om nokre år, sånn som gta3/vice city gjorde.

Huff hadde både gta 3 og vice city på ps2. Det sugde hardt, Vice City hakker foresten! det er lattis det, når du kjører i byen med masse lys og cops og militeret etter deg å sånn så hakker det.

 

kommer nok til å vente til xbox version

Lenke til kommentar

Håper SA er like eller mer åpen for modding som GTA 3. Vice City kan også moddes ja, men R* la inn noe som gjorde at grafikken blir fucka etter du har installert et par biler. GTA 3 kunne du modde hva som helst, legge inn hva som helst og kjørte fortsatt like bra. Det er mye av moddingen som gjorde at VC og GTA3 ble veldig stor suksess på PC. Håper de skjønner det med San Andreas. Har en følese at de gjør det sånn at det ikke blir modding i det hele tatt. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Rims'a ?

Hvis det er billedkvaliteten du tenker på er det sikkert på grunn av at en eller annen billig scanner er blitt brukt!  ;)

Sorry(kan ikke forvente at alle kan engelsk bilterminologi)

En "rim" er en felg.

Det var egentlig det jeg tenkte, men klarte ikke helt å forbinde det før imorres! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...