Gå til innhold

Kommer CS til å være like populært i fremtiden ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En eller annen gang vil nok cs også gå av moten, hvis det da ikke kommer en oppfølger sammen med hl2 som da kan føre til at cs igjen blir et topp spill når det kommer til grafikk. Da vil det nok vare mye lenger. Spill som cs vil vel alltid være populære men om cs overlever så mange fler år er tvilsomt.

Lenke til kommentar

Jo, jeg vil faktisk tro at det kommer til å vare mye lenger.

Folk som har små søsken som ser at de spiller cs får kanskje også lyst til å spille og starter med det noen år senere.

Men som du sier; HL2 og CS2 kommer jo til å ta helt av da :)

Men hvem vet, er ikke sikkert så mange orker å starte på nytt igjen.

Lenke til kommentar

CS1 var jo kjempe populær for halvannet år siden, men det har dalt sinnsykt med antall spillere det siste året.

Så CS1 vil nok ikke overleve så lenge, men vi har jo som sagt CS: Source i vente, som igjen vil (mest sannsynlig) få CS til å toppe alle andre online spill igjen.

Lenke til kommentar

men det er kanskje noen som ikke orker å spille mere når cs:source(cs2) kommer,siden den gode gamle cs-følelsen ligger i litt utdatert graffik,lite detaljerte baner osv.

 

jeg slutta å spille cs da 1.6 kom fordi=aztec banen var jo helt fucka opp,steam :nei: ,den nye ak lignende rifla som forresten er alt for ubalansert i forskjell til de andre rilfene(kraft,pris,treffsikkerhet).

 

men kanskje jeg begynner på igjen når cs:source kommer :thumbup:

 

(vet seriøst kke om jeg orker å begynne ;) ,siden cs er grunnen til mange søvnløse netter og mange mareritter når jeg fikk sove :p:D

Lenke til kommentar

grunnen til at cs vil gå av moten er visst det kommer ett nytt first person shooter som slår cs i gameplay og maskinkrav. litt av grunnen til at cs er så populært er jo at det går ann å spille på det meste av hardware.

Tipper de neste store online fps spillene vil bli cs2 og quake 4.

Endret av Seserr
Lenke til kommentar
grunnen til at cs vil gå av moten er visst det kommer ett nytt first person shooter som slår cs i gameplay og maskinkrav. litt av grunnen til at cs er så populært er jo at det går ann å spille på det meste av hardware.

Tipper de neste store online fps spillene vil bli cs2 og quake 4.

CS..2? Hva er det?

I alle fall, de lave maskinkravene er kanskje en av grunnene til at det er så poppulæt, men det raske gameplayet, taktikkmulighetene og at det er så latterlig enkelt å lære seg har nok mere å si.

Jeg tviler (kall meg en optimist) på at det kommer et spill som kan måle seg med CS på den måten i nær frammtid..

Lenke til kommentar
cs gikk av moten da 1.6 kom ut

Du følger tydeligvis ikke helt med. CS er vel mer populært enn det noen gang har vært, spesielt ettersom folk har mulighet til å spille andre versjoner enn bare 1.6 via Steam (1.3 og beta 5.2 kan gjøres tilgjengelig via Steam). Og 1.5 funker jo fortsatt.

 

Så mitt svar til topic, ja. Hvertfall noen år til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...