Gå til innhold

noen som syns compaq e noe dritt? eg gjør!!!!


kizze

Anbefalte innlegg

eg kjøpte compaq presario 1400 med:566mhz prosessor 64ram 6gigabyte harddisk. for et 2og ett halvt år siden!! har røket hovedkort 2 ganger! den har vært på reparasjon 4 ganger! no e eg **** lei og har bestillt dell inspiron 8200 1600vt!! og tror de banker compaq ned i støvlene!!! ska ikkje mye til!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. jeg har bare en erfaring med Compaq, og det er en laptop vi har, og den er yppelig. Jeg bruker seff. ikke det medfølgende opperativsysopplegget deres, men har w2k innstall, og den er helt stabil, funker som bare det. Har riktignok satt inn litt mere ram. DELL? Har satt opp en del maskiner i nettverk nylig, en Dell server + noen klienter, og maskinene funker fint de. Det var bare en ting, det firmaet jeg gjorde dette for, hadde bestilt router + hub igjennom Dell.no, og det er den dårligste cervicen jeg har vært borti. Underleverandøren deres var utsolgt, men det fikk vi ikke vite noe om før vi etter tre-fire uker etter at maskinene kom etterlyste nettverkskomponentene. De hadde ikke en gang giddet å sende en mail om at det kunne gå noen dager før det kom. Så jeg er enig med NUFFERN, bare prøv "servicen" til DELL!!!!

 

[ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-04-16 19:04 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...