Gå til innhold

Finne diverse strømkabler


thingul

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp anskaffet meg en Aerogate II, trenger ett par overganger for å koble til kabinettvifte og gpu vifte. Det jeg trenger er: 2stk. 4 pin - 3 pin (hun til han) til kabinettviftene og 1 stk. 2 pin - 3 pin (hun til han) til gpu viften. Så er spørsmålet, hvilken webshop har sånt i sortimentet ? Noen som kan hjelpe meg å finne norske webshopper som har disse delene ?

 

--thingul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp anskaffet meg en Aerogate II, trenger ett par overganger for å koble til kabinettvifte og gpu vifte. Det jeg trenger er: 2stk. 4 pin - 3 pin (hun til han) til kabinettviftene og 1 stk. 2 pin - 3 pin (hun til han) til gpu viften. Så er spørsmålet, hvilken webshop har sånt i sortimentet ? Noen som kan hjelpe meg å finne norske webshopper som har disse delene ?

 

--thingul

Trur ikkje 2->3 pin er fysisk mulig. Du har 2 på eine sida, men kan ikkje trylle fram nr.3. Uansett, på ein 3pin er det 2 ledningar til for å kjøre vifta og ein, gul til å måle hastigheten, noko som ikkje er nødvendig. Du trenger berre 2 ledningar, altså ein 2pin for å bruke ei vifte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...