sokk Skrevet 10. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Jeg kjeder meg litt akkurat nå, så jeg legger ut en del websider jeg har i bokmerke-samlingen. I håp om at dere legger til sider som jeg kan sjekke ut . Trenger ikke være hardware-relatert. (Jeg er ikke så hardware-frelst at jeg daglig besøker Toms hardware og resten av hardware-sidene). Uansett, får se om denne tråden utvikler seg til noe. Interessante sider bash.orgMorsomme quotes fra IRC o.l buzz.bazooka.se"Dagens link" - svensk fun.from.hell.plPolsk side med et par morsomme bilder og filmer iblandt. HowStuffWorks.comHowStuffWorks - vet du hvordan bilmotoren din virker? Helt sikker? Snopes.comUrban Legends - Vandrehistorier - og forsøk på å finne ut om de er sanne eller ikke. Tragisk.comLitt morsom side. Nyttige sider AllMusicFinn ut det meste om band, hvilke album de har gitt ut - og finn liknende band. BokmålsordbokEn del av forum-medlemmene kunne hatt bruk for denne av og til Clue - Online oppslagEnkel og grei side å ha i favorittene. I tilfelle du ikke har en ordbok "in hand". GoogleHehe Internet Movie DatabaseFinn ut alt om så og si alle filmer. Litt morsomt med "Topp 100" også, så kan du se om du har gått glipp av noen "must" filmer. w3schools.comGlimrende ressurs dersom du driver med webside-snekring. Nordmenn som står bak denne. WhatIsMyIp.comGrei side, når du vil vite IPen din. WikipediaOnline leksikon, i wiki format. Det vil si at alle kan gjøre endringer og tilføre materiell. Teknologi Annoyances.orgTips & Tricks til Windows digi.noNorske IT-nyheter. Experts ExchangeMange problemstillinger, og mange løsninger. ITAvisenIT-Nyheter / Se&Hør-hybrid ITpro.noIT-fellesskap. En del gode artikler og nyheter. LinuxQuestions.orgEn nettside hvor pingviner kan få hjelp. Slashdot.orgDiskusjonsside, med hovedfokus på *NIX/Linux. Oppdatert ofte. Legg til dine favoritter! [edit: Skriveleif] [edit: La til w3schools] [edit: Fikset skriveleif på bokmålsordbok-linken. Oh.. the irony ] [edit: Endret topic. For å markedsføre tråden litt.] Endret 10. juni 2004 av sokk Lenke til kommentar
Domino Skrevet 10. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2004 og så glemmer du hardware.no? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 10. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2004 Bokmål orbokEn del av forum-medlemmene kunne hatt bruk for denne av og til Ja jeg ser det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå