Gå til innhold

Riper i plasten


.V.

Anbefalte innlegg

Er det en måte å kvitte seg med riper i plasten på en bærbar? Er rimelig surt å sitte her med en 5 måneder gammel bærbar med en diger ripe på tvers av lokket....

 

btw, barbara.no fikk alvorlig problemer i Opera, aldri sett en side så herpa i Opera.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytte lokk..? Det er vel egentlig ikke så mye du kan gjøre mer du kan gjøre. Å slipe/polere plast er ikke så enkelt å få til, ihvertfall ikke uten å få forandringer i strukturen og fargeforskjeller i forhold til resten av maskinen.

 

Som nødløsning kan du prøve å få tak i en plastfilm for å dekke lokket, eller skaffe deg et kuult klistremerke å sette over ripen :D

Lenke til kommentar
Jeg hadde en stor ripe på den ene siden av mitt Chieftec-kabinett :blush:

Etter et år senere klistret jeg på en "Kill Bill" reklame som jeg tok fra "Filmmagasinet"    :wee:

 

Gå på klistremerkejakt!  Du finner garantert noe kult som vil skjule ripen.

Spørsmålet er om det er kulere med et digert klistremerke enn en liten ripe. Uansett vil du nok få flere riper etter hvert, i hvert fall om du bruker den mye.

Bruker selv bærbar som fraktes hver eneste dag, og den blir stygg, men det er vel det indre som teller ;)

Endret av It's me
Lenke til kommentar

Hva med å starte en ny trend? Dekaltrimming av bærbare pcèr? Kunne jo vært bra morsomt å levert inn pc`n til med en lapp som sier: "gi meg flammer" :green:

Fikk akkurat den første bærbare min, så foreløpig er den uten riper og jeg krysser fingra for at det skal fortsette sånn, men før eller senere skjer det vel noe :no: Lykke til med klistremerkejakt iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...