Gå til innhold

To sannheter om Nokia 7610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke særlig store forskjeller på 7610 og 6600 hvis det ikke er stereo engang. Når begynner nokia forstå at det begynner å bli et musst på en så dyr telefon? Sony ericsson klarte det for godt over et år siden!

Siemens skjønte det da de lagde SX1, men ikke CX65, M65 og S65 :(

Lenke til kommentar
Kamera og video funksjoner som er prioritet på 7610 ikke mp3 spiller. iRiver HP120 er dessuten griserå og har hittil dytta inn 4630 låter i den, prøv å å få det inn på ett minnekort :p

Trenger ikke så mye mp3 på mine reiser, men derimot på pcn ;) Men joa... sant at de har prioritert det, men allikevel burde nokia putte inn stereo!!! :devil:

Lenke til kommentar
Ja jeg må si meg enig på det. Stereolyd hadde vært på sin plass. Resultatet nå er jo at truetones bare skurrer.

Det er litt skuffende. Jeg ville ikke trodd at de skulle slippe en mobil til med en slik kjip høyttaler.

Du misforstår jo fullstendig. Er ikke snakk om stereohøyttalere, men stereoutgang. Er jo ingen mobiler som har stereohøyttalere. Og bra er egentlig det, det ville vært for dumt.

 

Er det noen lydeksperter som kan uttale seg om hvor mye plass og penger en sparer på en mono løsning fremfor stereo (utgang)? Synes det høres veldig rart ut at det krever både plass og penger for en så liten detalj?

Lenke til kommentar
Er ikke særlig store forskjeller på 7610 og 6600 hvis det ikke er stereo engang. Når begynner nokia forstå at det begynner å bli et musst på en så dyr telefon? Sony ericsson klarte det for godt over et år siden!

Siemens skjønte det da de lagde SX1, men ikke CX65, M65 og S65 :(

Hva skal du egerntlig med stereo på Siemens CX65 M65 og S65? Ikke har de radio og ikke tar de mp3 :roll: hadde de i det minste hadd radio så kunne jeg skjønt deg.

Lenke til kommentar
Er ikke særlig store forskjeller på 7610 og 6600 hvis det ikke er stereo engang. Når begynner nokia forstå at det begynner å bli et musst på en så dyr telefon? Sony ericsson klarte det for godt over et år siden!

Siemens skjønte det da de lagde SX1, men ikke CX65, M65 og S65 :(

Hva skal du egerntlig med stereo på Siemens CX65 M65 og S65? Ikke har de radio og ikke tar de mp3 :roll: hadde de i det minste hadd radio så kunne jeg skjønt deg.

S65 støtter visstnok AAC filer da :roll:

Lenke til kommentar
Er ikke særlig store forskjeller på 7610 og 6600 hvis det ikke er stereo engang. Når begynner nokia forstå at det begynner å bli et musst på en så dyr telefon? Sony ericsson klarte det for godt over et år siden!

Siemens skjønte det da de lagde SX1, men ikke CX65, M65 og S65 :(

Hva skal du egerntlig med stereo på Siemens CX65 M65 og S65? Ikke har de radio og ikke tar de mp3 :roll: hadde de i det minste hadd radio så kunne jeg skjønt deg.

S65 støtter visstnok AAC filer da :roll:

Sant nok men fortsatt i mono..hadde de bare lagt inn stereo så hadde både 7610 og s65 steget i "har lyst på kategorien" er fortsatt litt i tvil selv vilken av de tre jeg skal satse på....

De blir sikkert et impulskjøp i en eller annen butikk.. :p

Lenke til kommentar
Er ikke særlig store forskjeller på 7610 og 6600 hvis det ikke er stereo engang. Når begynner nokia forstå at det begynner å bli et musst på en så dyr telefon? Sony ericsson klarte det for godt over et år siden!

Siemens skjønte det da de lagde SX1, men ikke CX65, M65 og S65 :(

Hva skal du egerntlig med stereo på Siemens CX65 M65 og S65? Ikke har de radio og ikke tar de mp3 :roll: hadde de i det minste hadd radio så kunne jeg skjønt deg.

S65 støtter visstnok AAC filer da :roll:

Sant nok men fortsatt i mono..hadde de bare lagt inn stereo så hadde både 7610 og s65 steget i "har lyst på kategorien" er fortsatt litt i tvil selv vilken av de tre jeg skal satse på....

De blir sikkert et impulskjøp i en eller annen butikk.. :p

så gøy å quote?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...