Gå til innhold

BFV-"klan" for Gamer.no-folk


Anbefalte innlegg

Gamer.no har en "klan" (spiller ikke cw, så klan er kanskje litt sterkt) i BFV der journalister og stamgjester på IRC-kanalen vår (#Gamer.no på quakenet) spiller litt. Vi spiller for å ha det moro (og det har vi). Om noen føler for å bli med på moroa kan dere ta en tur på IRC og slå av en prat. Vi er en vennegjeng og det har vi tenkt til å fortsette med, så litt sosialisering må du nok regne med. ;) Vi bruker Ventrilo og spiller på forskjellige servere alt ettersom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres kjekt ut, men det er jo pcw som er morsomt :) Stikker vel innom en kveld.

 

 

PS! Noen som leser dette som har mulighet til å endre nick mitt fra roarm til [dsr.battlerager] eller [dsr.battle] dersom første er for langt. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale på det sterkeste å bytte til teamspeak. Jeg har spilt i en klan før, og da begynte vi med roger wilco, så til Ventrilo også teamspeak. Jeg synes det ble mye bedre lyd, mye alternativer også :)

Med ventrilo kan du konfigure lyden og kvaliteten i mye høyere grad enn Teamspeak. Ventrilo er det mest populære programmet akkurat nå og ikke uten grunn.

 

Folk brukte jo Roger Wilco eller Teamspeak før men så kom Ventrilo som tok over hele markedet nesten :D

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale på det sterkeste å bytte til teamspeak. Jeg har spilt i en klan før, og da begynte vi med roger wilco, så til Ventrilo også teamspeak. Jeg synes det ble mye bedre lyd, mye alternativer også :)

:wow: Ventrillo er da overlegen på lydkvalitet..

Lenke til kommentar
Der var det et kjent fjes. Hrmp, får vel prøve meg med IRC en dag.. :wallbash:

IRC er slettes ikke farlig atter. Slettes ikke. :p

Helt sant. Og vi skal ta så godt vare på deg så. :p

Men pass Dem for sang-sitering, da blir Kristian lite glad!

 

:D

Hører du, Treblad?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...