Belisarius Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Vurdere å kjøpe Star Wars Galaxies som jo er et internett spill men etter å ha kjøpt selve spillet må jeg da betale en eller annen form for avgift hver måned eller noe sånt? (er kjempefan av Star Wars men det blir litt for dyrt for meg)
Bytex Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Alle store online internett rollespill må man betale fast avgift i mnd for å spille ja. Dette fordi det koster mye å vedlikeholde alle serverene, folk som jobber med å forbedre spillet og kundeservice skal ha betalt. Det er ikke som et vanlig spill der alt er ferdig når spillet gis ut. MMORPG krever konstant vedlikehold og oppdatering. SW:G koster vel $13 i måneden såvidt jeg vet. Såvidt en hundrelapp i norge.
Magus Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Last ned trailen og se om du liker det først: http://www.fileplanet.com/files/140000/140938.shtml
duppsko Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Gå inn på http://www.fileplanet.com og last ned en gratis 14dagers trial....
Magus Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 ... eller bruk linken jeg posta for å komme rett til downloaden.
aklla Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 det er en ett helt eget område bare for swg, det er her det er veldig morro spill, koster ca 500 å kjøpe og ca 100kr pr mnd
jvik Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Er snakk om 112 kroner i mnd. Kutt ut EN kino tur, så er det i boks. Eventuelt få deg en jobb.
Belisarius Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 Mottar jeg en giro når jeg må betale eller er det sånn at jeg må bruke visa for å betale over nettet.
aklla Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 du må enten bestille gamecards eller betale med visa... du burde ta visa, du må bestille gamecards fra usa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå