Kultom Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 (endret) 3000kr for denne skjermen, er det mye skjerm for pengene? iiyama (ikke dvi) men billig! Dette må jo være et kjempe-tilbud eller er det feil? burde jeg fortsatt (og ja jeg har de 5000kr) kjøpe NEC 1760NX? Sånn pris i forhold til ytelse. Som skjerm i helhet, brukes til det meste innenfor Pc. Men er jo "student" da. Så penger er ikke noe jeg hiver rundt meg. edit: endret litt på dårlig emnefelt jeg... Endret 7. juni 2004 av bugbear
Merlin Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Joda det er et meget bra tilbud det, har bare lest positivt om den skjermen der.
Kasp Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 3000kr for denne skjermen, er det mye skjerm for pengene? iiyama (ikke dvi) men billig! Dette må jo være et kjempe-tilbud eller er det feil? burde jeg fortsatt (og ja jeg har de 5000kr) kjøpe NEC 1760NX? Sånn pris i forhold til ytelse. Som skjerm i helhet, brukes til det meste innenfor Pc. Men er jo "student" da. Så penger er ikke noe jeg hiver rundt meg. Nec 1760NX har jo fått veldig bra kritikk over alt da! Ville anbefalt å kjøpe deg den skjermen (Nec 1760NX) Lykke til anyway!
knut-eirik Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hmmm, tror dette er en sak for Oivind_dhale jeg. Dvi skal vist være et "must" på lcd skjermer sp vidt jeg har lest her i forumet. Lest den store lcd testen?
Kasp Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hmmm, tror dette er en sak for Oivind_dhale jeg.Dvi skal vist være et "must" på lcd skjermer sp vidt jeg har lest her i forumet. Lest den store lcd testen? DVI gir et VELDIG mye skarpere bilde ! Sjekka selv, med VGA blir det sånn skurrete..
Kultom Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Skrevet 7. juni 2004 (endret) Har lest den, og ja... vet at dahle og Lcd kara er "pro_dvi" folk... Men jeg vet ikke om det er viktig for meg. Jeg vil jo ha en bra skjerm. Men jeg har aldri hatt noe Super skjerm og 5000kr er Mye for meg. Er ca 1 månedslønning bort på 1 ting liksom. TV versionen av denne ble jo testet av enden (som er litt iiyama fanatiker om jeg ikke husker feil) og den ble jo godt tatt imot i hans hjem. Edit: og jeg hører også at iiyama har veldig bra analog til digital konverter. Rett meg om jeg tar feil, ikke om jeg skriver feil Endret 7. juni 2004 av bugbear
Ni kon Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Den iiyamaen gir deg absolutt mye for pengene. Nec er i en annen klasse men det fremgår jo av prisen. Iiyama er en skjerm du vil verdsette meget mye i 3 år fremover helt til du oppgraderer til en sinnsykt 20". uansett er overgangen fra CRT ganske så stor med tanke på surfing etc...
Kultom Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Skrevet 7. juni 2004 Positiv overgang mener du? 3år fremover er jo supert. *tenke hardt på hva jeg selv vil*
Ni kon Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Med tanke på 3000 kroner er ikke det et dumt kjøp. Iiyama er en meget bra produsent som ligger på samme nivå som Samsung, Viewsonic og LG Dette gir det mye for pengene. Tror du vil bli fornøyd.
Ni kon Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 NEC er i mine øyne den sterkeste produsenten av LCD skjermer. Men jeg påpeker igjen at den iiyamaen til den prisen er et bra kjøp
Lacim Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Men ifølge profilen din har du bare 17". Det er for lite IMO XD
Nikkor Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Men ifølge profilen din har du bare 17". Det er for lite IMO XD Dvs?:S
nord Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 (endret) sitter med den skjermen akkurat nå, sier bare en ting..go for it, utseendet er kanskje ikke så spennende men lys,farge og responstid er på et høyt stadie hos Iiyama! Auto funksjonen fungerer skremmende bra, ekst. strøm adapter og prisen "beste 17" "spillskjerm her hos hardware 3000,- for den er et røverkjøp Endret 7. juni 2004 av nord
Myr Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 (endret) Er det en bra gaming lcd da?vuderer å slå til eg og Uten DVI.. "F***" !!! Endret 7. juni 2004 av Mafuck
Woilef Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Oi, dette var billig, 16ms høres jo forlokkende ut men det er vel forskjell på hvordan dette måles? Går det ann og alikevel anta at denne skjermen vil være kurant i spill? Har noen av forumets eksperter kikket på denne? (For eksempel Øivind Dahle). Bra kjøp?
Mr.Garibaldi Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Oi, dette var billig, 16ms høres jo forlokkende ut men det er vel forskjell på hvordan dette måles? Går det ann og alikevel anta at denne skjermen vil være kurant i spill? Har noen av forumets eksperter kikket på denne? (For eksempel Øivind Dahle). Bra kjøp? Den iiyamaen gir deg absolutt mye for pengene. Nec er i en annen klasse men det fremgår jo av prisen. Iiyama er en skjerm du vil verdsette meget mye i 3 år fremover helt til du oppgraderer til en sinnsykt 20". uansett er overgangen fra CRT ganske så stor med tanke på surfing etc...
Woilef Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Sorry, så ikke den, =) hørtes jo bra ut, men til deg som har skjermen, hvordan er det i fps spill, f.eks FarCry og UT04?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå