Gå til innhold

Harman Kardon VS NAD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Harman-Kardon er det jeg liker klart best :p

Kjøp heller den HK forsterkenern over som koster en tusenlapp mer! Den har 40 mer Watt i hver kanal!! 2*120 Watt (om jeg husker riktig da)

 

Jeg har selv de høytalerene og en HK-AVR330, det er surroundgreier og kanskje litt overkill (siden jeg ikke greier hørselsmessig å ha på fullt volum), men jeg liker det jeg hører.

 

Synes HK funker bra til psy-trance (Proson 63 Mk II + HK liker ikke så godt Dance/Trance, men vinner mye på sanger der det er et skikkelig mellomtone punch og klar diskant som teller) Bassen blir ikke dårlig, men ikke på langt nær så bra som konkurrenter med strørre basselement... for å ikke snakke om storebroren Proson R69SA.

 

btw. Hi Fi Center Bergen selgeren sa at han hadde personlig hatt HK i 20 år og de overrasket han stadig, og at proson høytalere låt best med HK (selv om vi ska ta dette med en klype salt, siden de tross alt kun selger HK forsterkere innen for budsjett/mid-end hifi!)

Lenke til kommentar

Ikke kjøp HK av en enkel grunn, jeg jobber selv i hifi bransjen og vi har en service liste på HK på produkter som er lengre enn MANGE vonde år.

 

Hvis du skal ha noen alternativer ville jeg vudert Yamaha STERKT, da de vinner det som er i nesten alle klasser fra 3700,- til rxv1400 som ligger på 9000,-

 

Bare ett tips...

Endret av eldo
Lenke til kommentar

Det er forsåvidt riktig. H/K har hatt høy feilprosent. Har handlet H/K produkter siden 1994. Har opplevd mange skuffende feil. Men de har løst seg, og Harman er villig til å gjøre deg som kunde fornøyd. Dessuten har jeg fått inntrykk av at vi ser mindre og mindre til "barnesykdommene" H/K har slitt med. Tror ikke du skal være redd for å kjøpe H/K. Hvertfall ikke om på styrke-pris-lydkvalitet står høyest på lista di.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...