hox Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Heisann! Har et problem på en pc som er: Kobler opp via ISDN til internett (via isdntelefon m/modem innebygd), forsøker så å gå på f.eks www.vg.no. Den får hentet overskriften i titlebar (VG NETT hovedside), men stopper her. Det ser ikke ut til at noe annet blir lastet ned. Det er iallefall ikke registrert noe trafikk opp/ned. Prøver jeg å pinge www.vg.no. Får jeg svar med en gang (uten forsinkelse). Ftp går også greit. Men samme problem oppstår når en skal sjekke mail i outlook (pop). Får heller ikke kontakt med liveupdate-server hos norton. Kan dette være et slags underfundig virus? Det ser ikke ut til at norton er disablet, ettersom jeg kan scanne gjennom pcen, men uten å finne noe. Har noen tips til hva som kan være galt her? Og hva jeg evt. kan gjøre for å fikse dette? [Det er mulig denne posten er litt feilpostet, men fant ingen andre steder å poste den]
hainz Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hehe, har hatt samme problem virker det som, litt mye pron el? Jeg fikk fikset problemet ved bruk av adaware, om problemet fortsetter kan du jo kjøre spybot i tillegg. håper dette fixer problemet.
hox Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Skrevet 8. juni 2004 Hehe, om det er pron det kommer av eller ikke kan jeg nesten ikke svare på, ettersom om det ikke er min pc Men har kjørt gjennom med adaware og spybot, dog med litt utdaterte "virus"definisjoner. Går jo ikke an å få oppgradert disse, får ikke kontakt med serverne. Noen forslag?
agvg Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Går jo ikke an å få oppgradert disse, får ikke kontakt med serverne. Noen forslag? Prøv CWShredder, anatgelig spyware som hindrer disse to og oppdatere seg.
sofTest Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Prøv å slett Temporary Internet Files. Av og til hjelper det når man ikke får tilgang til nettsider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå