Gå til innhold

7610,K700 eller S65


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på ny telefon men er litt usikker på hvilken av disse jeg burde velge...

Noen som har noen gode argumenter å komme med liker K700 fordi den kan ha mp3 ringe toner og flash på kameraet liker 7610 fordi det er 1M piksel kamera.

 

er i grunn usikker har bestandig hatt nokia før er i grunn lei de :hmm::shrug:

 

 

Edit leif bah

Endret av kain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den er vel best hvis du er vant med nokia tlf.

Det avhenger jo av hvilken Nokia han har hatt da. Kun 7650, 3650 og 6600 (og Siemens SX1..) har jo samme menyer som 7610.

 

Er radio viktigst kjøper du K700 (eneste med radio)

Er kamera viktigst kjøper du S65 (1,3MP kamera)

Er funksjoner viktigs kjøper du 7610 (Symbian / Series 60)

Lenke til kommentar

Nåja; 7610 kommer i butikkene om 1-2 uker. Det er verdt å vente ;) Velg 7610! Størst funksjonalitet, og den kan vel bruke mp3 som ringetone den og... Dessuten syns jeg ikke du kan sammenligne den med k700. Den har jo ikke ekstra minne en gang :(

 

Jeg skal i hvert fall ha 7610, og mitt tips til deg er at du gjør det samme :w00t:

 

Edit: At du er "lei" nokia har ingenting å si, hvis du ikke har hatt series60 mobil før. Da dette er noe helt annet og du ikke kan merke at det er en Nokia mobil i det hele tatt, hvis du har hatt series 20/30 før :)

Endret av Naxos
Lenke til kommentar

Oh.. hehe :p

 

Joa, det stemmer vel gjerne.. Men når det er snakk om skjermer er det vel ganske vanlig å snakke om pixler.. Trodde jeg :) Men bøyer meg i støvet, den har vel sikkert mye større skjerm :D

 

Bare enda bedre grunn til å velge 7610:

 

7610 vs k700: symbian, 1mpx kamera, mmc (nå også større skjerm :))

 

7610 vs s65: symbian, større (mye bedre ;))skjerm

 

k700 vs 7610: radio (syns jeg nesten er det eneste :p)

 

s65 vs 7610: 1.3mpx kamera, mindre telefon

 

Utifra dette syns jeg egentlig du bare skal ligge fra deg tanken om k700, og tenke på 7610 eller s65. Hvis ikke du har et ENORMT behov for radio da, og ikke klarer å vente til den nye pop-port fm radioen til Nokia kommer på markedet, da velger du k700.

 

Ellers syns jeg det står mellom s65 og 7610, og da velger du 7610 pga symbian og skjerm!! :w00t:

Endret av Naxos
Lenke til kommentar
7610 vs s65: symbian, mye større skjerm

Jaha?

 

S65 og 7610 har akkurat like høye skjermer. Eneste forskjellen er at S65s skjerm er ca 3 millimeter smallere. Det kaller altså du "mye større"...

 

Så lei av folk som slenger ut påstander i hytt og pine om mobiler de ikke engang har prøvd selv...

Lenke til kommentar
7610 vs s65: symbian, mye større skjerm

Jaha?

 

S65 og 7610 har akkurat like høye skjermer. Eneste forskjellen er at S65s skjerm er ca 3 millimeter smallere. Det kaller altså du "mye større"...

 

Så lei av folk som slenger ut påstander i hytt og pine om mobiler de ikke engang har prøvd selv...

Strekkes de nye siemens-skjermene så mye ut altså? Da burde jo telefonen bli litt uskarp i forhold til 7610'en. Håper det kommer noen tester av den nye skjermen til x65-serien snart :yes:

 

Men uansett, kan ikke nekte på at 7610 sin skjerm er mye bedre enn siemens sin. ;)

Lenke til kommentar

For min del er 7610 uaktuell pga størrelsen... Den er jo like stor som min 7650 fra høsten 2002... :thumbdown:

OK den har større skjerm enn K700 og S65, men den er for stor!

En annen ting med Nokia. Taletiden stinker.. 7610 = 3 timer, S65=6 timer, K700=7 timer.

Jeg skal bytte nå (helst før ferien) og jeg ønsker en mindre telefon enn min 7650 og da er K700 mest aktuell av disse.

 

Ser ellers i aMobils omtale at S65 ikke får skryt for skjermen både S65 og 7610 har færre pixler enn K700 i sine displayer...

Lenke til kommentar
7610 vs s65: symbian, mye større skjerm

Jaha?

 

S65 og 7610 har akkurat like høye skjermer. Eneste forskjellen er at S65s skjerm er ca 3 millimeter smallere. Det kaller altså du "mye større"...

 

Så lei av folk som slenger ut påstander i hytt og pine om mobiler de ikke engang har prøvd selv...

 

Beklager så meget.. :\

 

Får vel trekke tilbake "mye" da, men 3 mm er en god del egentlig..

 

Men seriøst da, å "slenge ut påstander i hytt og pine" var vel å gni det inn litt hardt.

Endret av Naxos
Lenke til kommentar

Jeg ville gått for en S65 jeg. Den har det meste, og er en tøff telefon. Den er heller ikke så dyr og den har jo noe av det 7610 har og noe av det K700 har ;) Så her er litt av begge parter. Hvis den har stereo støtte og kan spille av AAC filer er den også ypperlig som mp3 spiller :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...