Christian Thork Skrevet søndag kl 18:19 Skrevet søndag kl 18:19 3 hours ago, Kjetil Lura said: Har ikke fått den? Har du sent den? Så du har ikke sent. Men siden jeg klager. Send alt du har som passer på de gamle kortene min( Det gjelder alle som har cpu som erstatter 3770K. Som sakt tror jeg har en enda død 3770k. Har faktisk 3 om jeg husker rett😀 Hei! Skrev en PM til deg om at du må gi beskjed om den ikke dukka opp. Sendte den av gårde ganske raskt etter jeg tilbydde. Har som også nevnt på PM at jeg har en I3 2xxx og en I3 3xxx som jeg kan sende eks imorgen. Bare si ifra! Har jo infoen jeg trenger på PM mtp sending:)
Kjetil Lura Skrevet tirsdag kl 15:16 Skrevet tirsdag kl 15:16 On 8/24/2025 at 8:19 PM, Christian Thork said: Hei! Skrev en PM til deg om at du må gi beskjed om den ikke dukka opp. Sendte den av gårde ganske raskt etter jeg tilbydde. Har som også nevnt på PM at jeg har en I3 2xxx og en I3 3xxx som jeg kan sende eks imorgen. Bare si ifra! Har jo infoen jeg trenger på PM mtp sending:) ?
Kjetil Lura Skrevet i går, 18:33 Skrevet i går, 18:33 (endret) Se prisen her : https://www.vg.no/stromprisen/kommune/sandnes/ Derfor alt av her, men fryser. Varme pumpe on... Strøm var 18xx. I juli.. Og nå går betalingen til sameiet opp fra 21xx til 44xx. Så kanskje jeg må slutte med foldingen her(hoper ikke) Men det vil tiden vise... Det er mye som fikk 14xx mere pr md på uføre, etter skatt. Endret i går, 18:43 av Kjetil Lura
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå