Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har Postnord klarte å miste enda en pakke.. så 980Ti er muligens forsvunnet. 

Komplett kunne gi oss et nytt, men det hjelper ikke når ubekreftet dato er 22 Jan.. 

Så vi kommer til å kjøre på 2x 980 + 1 980Ti (+ mitt, men den har jeg ikke mulighet til å la stå 24/7 dessverre) 

Skrevet

Når Postnord mister en pakke, er det så absolutt Postnord som er problemet. Videre har man neppe bestilt en vare som ikke er på lager, så lenge den er sendt i utgangspunktet...

Skrevet

Når Postnord mister en pakke, er det så absolutt Postnord som er problemet. Videre har man neppe bestilt en vare som ikke er på lager, så lenge den er sendt i utgangspunktet...

Sier ch noe om at det er sent? Han kjefter men sier ikke mere :tease:

Skrevet (endret)

Jeg velger ALLTID betaling med mottak. Rimi vestheiene blir styrt av en pose inkompetente poteter. De har surra bort en pakke der før i forbindelse med Postnord, dog forrige gang var det ikke PN sin feil..

Endret av Snusmumr1kk1
Skrevet

Jeg velger ALLTID betaling med mottak. Rimi vestheiene blir styrt av en pose inkompetente poteter. De har surra bort en pakke der før i forbindelse med Postnord, dog forrige gang var det ikke PN sin feil..

Vær så snill mann :shrug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...