Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm kald pc

WARNING:WU00:FS01:FahCore returned: FAILED_1 (0 = 0x0)

Håper det er barna som har trykket på den.

Ikke godt å si. Er en del "bevegelse" i prosjektene om dagen, og kalender sier helg... Kanskje noe retter seg til mandag, ca ettermiddag ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vert no trøbbel med c21 å nvidia her så er sikkert det. kommer ikke opp noe error ser vare plutserli tpf på timer også stopper alt.

men amd derimot elsker c21 ligger 20- 50% over c17 på f eks prosjekt 11402 og 11494 av det jeg har sett til nå.

Skrevet

Jeg ble lei av å sjekke tre, så jeg la bare de to andre inn i FAHControl på hoved-maskinen.

Takker :love: Fikk det til etter at war sa hvordan. Takker til dere begge. 1+ for den.

Foldet så lenge via client 7.4. Men ikke fått med meg dette, jaja kjekt at andre kan lære meg noe :new_woot:

Skrevet

Faen at 980Ti skal være så grisedyrt. Satser på å koste på meg et til over nyttår...

Tja, sier du. Selv sitter jeg her å vurderer å kjøpe cpu til over 10k bare for å kjøre naci på fedora.

Men vurderer og 5820/5930/+ 5960X

Skrevet (endret)

Når kristian får ut fingern og tester fars 20k så vet vi forskjellene.
1150 i5 5.6 sek pr %
1150 i7 4.6 sek pr %
1366 xeon x4 2.2 sek pr %
Han har sjekket
xx20k 4.3 sek pr %
xx60x 4 sek pr % men cpu-load bare 75% , bare testet raskt.

Endret av War
Skrevet (endret)

Meg dere tenkte på?

Christian# ^^

Jeg sendte dere en mld tidligere idag på pm?

EDIT: Jepp, kom fram til 4.3sek pr % som War skrev I edit^^

EDIT2: Har ikke sjekka load på fars maskin, skal gjøre samme testen og sjekke igjen.

Følte at 4.3sek var litt tregt med 5820k.

Jeg får 100% load på min 5960x I fah. Kan sjekke stock også siden du er nysgjerrig Kjetil.

5930k og 5820k er såogsi samme, kanskje 0.1 sek forskjell. :)

Endret av Snusmumr1kk1
Skrevet

Var det denne du tenkte på? Om så er må jeg be deg om unnskylding, fordi den har havnet i dass om du skjønner hva jeg mener :)

Men jeg har ikke testa, så skal jo egt. ikke si noe sånnsett ^^

Var det slike gml big wu oppgaver som Alias merket forskjell på?

Forresten! Sjekket ca 10% av oppgavrn når jeg foldet Nacl på 5820K stock.

Avg tid var 4.37 sek per % som ble foldet.

Skrevet (endret)

Noen som gidder å sende GPUs.txt filen? Får ikke kontakt med f@h websiden for å laste den ned.

Skal ikke være nødvendig? Prøvd å slette GPUs,txt? Lukk alt og starte på nytt :)

Kan selv teste om du ikke får nye :tease: En fine unnskyldning for å kjøre naci :rofl: 

Endret av Kjetil Lura
Skrevet (endret)

Okay, kjører linux ser jeg. Må dessverre skuffe deg da. Kjører kun naci på fedora. Gpu på linux har jeg ikke erfaring med. Sorry :)

Trenger ikke erfaring med Linux for å oppdrive en kopi av GPUs.txt filen ;)

Burde ligge omtrent her på en windows maskin C:\Users\[your user name]\AppData\Roaming\FAHClient\

Endret av kpolberg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...