Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lengste nedetid du har hatt på internett linja di?


Anbefalte innlegg

NGT, stort sett bare nede over en periode på 8 måneder :thumbdown: Men nå er alt i sin skjønneste orden. Det morsome er at det endte med at jeg ringte Telenor og fortalte at NGT ikke klarte å løse problemet etter utallige purringer helt til til toppledelsen, til tross for at jeg bor kun noen få hundre meter fra sentralen. Det syntes den hyggelige kundehjelperen hos Telenor var så ille, at han sporen streks sendte ut en montør som løste problemet. Siden den gang har jeg selvsagt, nesten utelukkende, anbefalt telenor. NGT's kundeservice holder rett og slett ikke mål, selv om de har glimrende produkter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt NGT i en del år, og har hatt en del nede tid, meste om gangen var på 10 dager, men fikk 2mbit oppgradert gratis siden :p og det er 7mnd siden nå ;)

må og nevne mindre nedetider på enkelte timer. Men på de 2.5-3.5 årene eg har hatt ngt har eg ikke ver annet enn fornøyd.

Lenke til kommentar
Bluecom offline 2/3 timer hver uke.... DIGG AZZZ

Har bluecom selv, og med unntak på en ca fire timers nedetid i juli i fjor har vel total nedetid vært under en time. Sikker på at det ikke er noe av ditt utstyr/oppsett som ikke er helt i orden?

Jeg har sjekket logger, rebootet modem+routere og div ping/pathpings. Det er noe rart på min sentral.

 

DVS Når nettet detter ut (og jeg er hjemme), rebooter jeg modem/router men alt er dødt. Så alt fra 20min til 2/3 timer er det oppe igjen.

 

Men nå har jeg ikke akkurat betalt så mye ADSL regning de siste 3/5 mnd grunnet dette.

Lenke til kommentar

Har brukt en del forskjellige ISPer. Og veldig varierende kvalitet.

 

Telenor ADSL 1024/256 mistet linja en gang i 3 timer. Ellers ingen ting å utsette på den. Veldig god ping. God service :thumbup:

 

Kvalito. SHDSL 512. 4 uker nedetid første gang og 3 uker neste gang. Vanvittg dårlig ping. Dårlig service. :realmad:

 

MTU link. SHDSL 512. 20 dager. Og dårlig ping. Dårlig service. :cry:

 

Har nå SHDSL 512 fra Direct Connect. Ganske bra ping. Veldig god service. Har hatt linja for kort tid til å vite om stabilitet. Skifter til 1 Mb linje etter sommeren. Ser i vertfall veldig bra ut så langt. :thumbs:

Lenke til kommentar

Catch SDSL - ingen nedetid på 1 1/2 år.

Telenor ADSL - sporadiske brudd et par ganger i mnd i løpet av et år.

Tele 2 ADSL - brudd hver eneste dag stort sett, med varighet fra 30 sek til flere minutter.

 

Nå sitter jeg med Nextgentel og det virker som at de skal holde samma kvalitet som Catch, har på 6 mnd ikke hatt noe nedetid :)

Endret av Ligaya
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...